Jaro na zahradě

Minuty

Sekund

27. června – pondělí

Poslední ráno v Bratislavě. Cestou na snídani nás sežehlo ve výtahu slunce. Výtah je totiž přidělán na jihovýchodní stěně hotelu, a je celý prosklený. Nepucneme se, a jdeme balit. Následuje přesun do auta a odjezd směr Mutěnice. Z Bratislavy jedeme na sever, abychom přijeli na jižní Moravu 🙂 . Cestou se stavujeme ve skanzenu ve Strážnici. Ale ouha, v pondělí je...

Kdyby bylo na mě, tak úvodní věta dnešních zápisků začíná: počasí se posr***! Už když dopoledne sedáme do auta, je venku 29 stupňů a neskutečné dusno. Zkoušíme trik z Tater, a jedeme do "hor". Myšleno na televizní vysílač vysílač na kopci Kamzík. No ale nic moc. Jednak teplota klesla jen o dva stupně, a když jsme se dostali na vyhlídku, tak jsme zjistili, že se nedá...

Ráno je zataženo, a lehce poprchává. Po snídani se tedy ještě válíme na pokoji, ale pak se vydáváme na Bratislavský hrad. Přímo proti Hradu jsou podzemní garáže, takže pro turisty paráda. Nejdříve se jdeme podívat na výhled, který je na řeku a část města. Procházíme kolem budovy Národní rady Slovenské republiky, která je též těstě u Hradu. Pohled na město je takový...

Poslední snídaně v Bojnicích a my vyrážíme fárat do Hrnoniranského báňského skanzenu, který je umístěn na dole Cigeľ. Je to necelých deset kilometrů od penzionu. K dolu přijíždíme na čas, akorát z druhé strany. Takže volám šéfovi skanzenu, kudy to objet. Dostáváme radu otočit se, a třikrát doprava, kolem hřbitova a skutečně za tři minuty jsme tam. Nakonec se...

Vstáváme jako vždycky, tedy v devět hodin 🙂 . Venku už je krásných dvacetšest stupňů, takže bude zase žůžo den 🙁 . Hned po snídani vyrážíme na zámek, než se to úplně rozpálí. Jenže ouha, na zámku mají Rozprávkový deň, takže je tam milion až dva dětí, takže se dovnitř nedostaneme. Ale aspoň jsme viděli prince a Bílou paní 🙂 . Po pravdě, my jsme na prohlídku...

Po poslední snídani v Tatrankách jdeme ještě na malou prochajdu po okolí hotelu, ale hlavně chceme vidět, jak odjíždí zubačka do údolí. A byl to pěknej padák. Pak se vyhříváme na terase, a potom jdeme tak nějak nenásilně balit. Máme totiž čas, apartmán můžeme opustit až ve dvě. My ale počítáme, že vypadneme už ve dvanáct, protože do Bojnice je to přes dvě hodiny a...