S palubními vstupenkami hravě projdeme detektorem pasovky, při průchodu rámem ani netroubíme. Avšak kvůli tomu dědkovi co zdržoval, nemáme moc času a jdeme rovnou ke gejtu. Asi po čtvrt hodině bordujeme. Aby byla trochu sranda, cestou chobotem k letadlu ztrácím útržek palubní vstupenky. Vracím se zpátky, ale útržek nikde. Těsně před nástupem ho nacházím přilepený v pasu. Sedíme na 1A a 1B, letíme sedmnáct let starým kouskem OK-TVO. Po startu nám přinášejí objednaný servis, řízky a víno. A pak už spíme a probouzejí nás až před přistáním.
Po přistání si jdeme koupit víza, pak jdeme přes kontrolu a hup, jsme venku před letištěm a ráno je tu devatenáct stupňů. Skáčeme do autobusu a do půl hoďky jsme na hotelu. Odhazujeme kufr a jdeme se juknout na pláž a po areálu hotelu. Uznáváme, že Válečkovic nelhali. Pak dostáváme kartu od pokoje a jdeme se ubytovat. Luxus s balkónem a s výhledem na moře! Chvilku si zchrupneme, a pak vyrážíme na pláž. Paráda. Zapadá tu rychle a brzo slunec, takže po pláži vyrážíme na průzkumný výlet směrem vlevo od pláže. Míjíme resorty a hlavně korálová pole. Zajímavé a hezké. Pak se vracíme zpět a jdeme na večeři. Cestou se ještě stavujeme u Karla na balkóně. Bydlí v přízemí, takže super. A pak ta večeře… o jídle napíšu později, to stojí za to… Po večeři následuje posezení u baru a spánek…

Níže si prohlédněte panoramatický snímek (pohybujte s ním myší, na mobilu náklonem).