1. den, neděle 6. 5. 2018

6. 5. 2018

Přečíst článek

Dnes nás čeká cesta na jih republiky. Vyrážíme před půl jedenáctou, míjíme GoParking a po Pražském okruhu nabíráme směr Brno. Asi čtyřicet kilometrů před Brnem sjíždíme z dálnice a míříme do vesničky Slavičky, kde má domek kamarádka Martina, který zdědila po svém dědečkovi. Říkal jsem Ivaně, ať jí naznačí, že mám rád tvarohový buchty, ale byl jsem odmítnut s tím, že se tam nejedeme nažrat. Ovšem Martina nezklamala, a nanosila jídla, že byl plný stůl. A já vůl se nacpal v Mekáči 🙁 . Klábosili jsme skoro dvě hoďky, prohlédli jsme si barák, a pak uháníme směr Náměšť nad Oslavou. Tady dneska přespíme. Trošku byla komplikace se dostat do penzionu, protože se tu jeli závody do vrchu, a byla uzavřená silnice. Ale pořadatel nám poradil, takže jsme nakonec v pořádku dojeli. Jdeme se kouknout k zámku a po nejbližším okolí. Pak chvilka odpočinku a nástup na večeři. A potom osobní volno na pokoji. Ivana s knížkou, já s Habány :-).

Fotky z Moravy

Konečně jsem dal dohromady fotky z Moravy. Musel jsem přerušit práci na fotkách z Číny, na kterých pilně pracuji, ale je jich jedenáctset, A tak to prostě trvá. Jen připomenu, že na Moravě jsme navštívili obec Slavičky, kde má chalupu Martina, odtud jsme pokračovali...

4. den, středa 9. 5. 2018

Ráno se jdeme nasnídat do zásoby. Čekají nás dnes dlouhé přesuny. Nemůžu najít místní psiska, tak se ptám kde jsou, a místní slečna říká, že jsou na vinici, ale že je to tam nebaví, takže za chvilku určitě přijdou. A skutečně. Pes matka asi za čtvrt hodiny přichází, a...

3. den, úterý 8. 5. 2018

Ráno máme připravenou snídani ve sklípku, a po ní se jdeme podívat na Kraví horu, kde je postavená rozhledna. Je to pěkně do kopce, ale nevzdáváme se. Procházíme mezi vinohrady a na většině z nich se pracuje. Na rozhledně to pěkně fučí, ale zase je vidět hodně daleko....