11. den, neděle 22. 4. 2018

1804221128

Po snídani nikam nespěcháme, check-out je až ve dvanáct. Věci jsme si pomalu sbalili a kufry nechali v kufrárně, protože letadlo letí až v noci. Ještě se jdeme podívat na Náměstí lidu a Šanhajské muzeum. Metrem se přemisťujeme k muzeu domů s kamennými bránami. Našli jsme sice Starbucks a jiné restaurace, i domy s bránami jsme viděli, ale muzeum někam zmizelo. Naopak jsme narazili na muzeum v místě, kde se konal 1. sjezd Čínské komunistické strany. Vstupné je zdarma, tak se ze zvědavosti jdeme podívat dovnitř. Nevíme, nakolik to myslí vážně, ale hned v přízemí je obrovská rudá vlajka, před kterou se návštěvníci fotí. Muzeum je plné dokumentů, portrétů a soch prvních straníků. Už nám Šanghaj stačí – Káju láká vidina focení na letišti a mně už se taky nechce courat. V hotelu si vyzvedneme kufry a jedeme linkou 2 metra až na stanici, kde je možné přesednout na rychlovlak Maglev (Magnetická Levitace). Za chvilku vyrážíme a rychlost se během chvíle zvyšuje až na neuvěřitelných 431 km/hod. Na letišti jsme za 7 minut. Bohužel musíme dlouho sedět v odletové hale, dáváme si nějaké menu, ale hodně pálivé. Check-in je až v osm večer, takže už je tma a nedá se fotit. A už nezbývá nic jiného, než se rozloučit se zajímavou Čínou a nastoupit do letadla.

Fotky z Číny

Už to vypadalo, že fotky z Číny snad nikdy neudělám. Ale přes léto bylo takový horko, že se v pracovně, kterou mám pod střechou, nedalo být ani minutu. A to jsem zkoušel i větrák, a nepomohl ani ten! Po prázdninách se konečně zatáhlo a dalo se něco dělat. Nejdřív...

Video z Číny

Tak je tomu skoro měsíc, co jsme se vrátili z Číny, a konečně jsou tady zpracovaná videa. Stálo to hodně času, nervů, ale myslím, že to stálo za to. Při dnešním zkušebním promítání jsme ještě přišli na to, že doprovodná Čínská hudba působila spíš rušivě, tak jsem jí...

12. den, pondělí 23. 4. 2018

Cesta ze Šanghaje do Dubaje byla dost dlouhá, skoro devět hodin. Něco jsme prospali, něco prokoukali na telku, a něco projedli. Musel jsem uznat, že jejich "ice Digital Widescreen" je pekelně propracovanej. Ještě, co je to "ice". I - information, C - connection, E -...