Ráno normálně vstávačka po opici, snídaně a odvoz na autobus do centra. Když más bus vyklopil v centru, přesouváme se na zastávku modrého autobusu „Bondi Explorer“. Nakonec stejně přijel červenej, ale prej za modrej 🙂
Je to speciální linka, která objíždí celé město včetně pobřeží. Vystupujeme na Watsons Bay, odkud je vidět na oceán a na mořskou bránu, kterou se vplouvá do zálivu. Asi za půl hodiny jede další spoj, kterým pokračujeme na Bonday Beach. Nejdříve však projíždíme samotnou čtvrtí Bondi, kde podle vzhledu domů určitě nebydlí státní úřednici, ale spíše majitelé ropných vrtů, hoteliéři, mafiáni…
Pak vystupujeme na pláži. Je opravdu dost dobrá, až na ty zasr**ý  mouchy. Obědváme v pětihvězdičkovém restaurantu „Nick’s Bondi Beach“. číšníci mají kvádra, já si dávám uzené mladé chobotnice na salátu a zalévané karamelem, Ivana si objednalaTasmánský uzený lososový špalek – závitek z lososa plněný salátem. Pak se procházíme po pláži a směřujeme přes krásné vyhlídky a kamenné pláže na další zastávku busu. S ním se pak přesouváme zpět do centra Sydney. Nutno ještě podotkout, že na pláži bylo asi 146°C a 130% vlhkost. I já jsem pil studený zelený čaj! Po vystoupení z autobusu začalo hledání záchodů. Pak jsme se přesunuli do Sushi Baru. Tento byl význačný tím, že kolem stolů byla natažena pasovka, po které jezdili sushi a zákazník si mohl vybrat jak podle vzhledu, tak podle tvaru i náplně. Cena se pak určovala podle teček na talířku.
Dostatečně napucnutý se odcházíme projít do Darling Harbour. Obcházíme přístaviště v zálivu, odháníme mouchy. Pak jdeme na šestsetdesítku a vracíme se na základnu. Na zastávku pro nás přijíždí Petr. Doma pak rychlá sprcha a hurá na večeři. Jsou lazaně a pozor: hovězí guláš a houskový knedlík 🙂 . To celé hojně zaléváme pivákama.