Pantheon

Vstávám před osmou, na snídani jdu s Žákovic. Pak se na pokoji střídám s Ivanou a píšu deník. Dnes máme na pořadu Vatikán:-)

Vyrážíme před desátou, dokonce i Alíšek vstal. Jdeme na metro k nádraží a jedeme do Vatikánu. Už ráno je vedro jako prase. Nejdříve si prohlížíme náměstí před chrámem sv. Petra, pak jdeme dovnitř. Jelikož je zítra sv. Petra a Pavla, je všude lidí jak nasr:-), no hodně. Navíc je průchod chrámovou lodí omezen. Obejdeme kostel kolem dokola a míříme na Andělský hrad s tím, že tam bude míň lidí, když jsou všichni ve Vatikánu. Nebyla tam ani noha, bylo zavřeno :-). To nás ovšem nevykolejilo a pokračujeme na náměstí Navona na oběd.

Honza nám objednává jídlo a čile klábosí s číšníkem. Když to všechno sníme a vypijeme, odměňujeme se zmrzlinou v naší oblíbené zmrzlinárně.

Pak obkroužíme náměstí a míříme k Pantheonu. Opět lidí jako much. Po prohlídce jdeme k památníku Viktora Emanuela II., kolem kterého jsme šli včera. Dnes ho ovšem obcházíme, vlezeme do výtahu a necháme se vyvést na samý vrchol. Je odtud nádherný výhled přes celý Řím.

A pak už nastupujeme do autobusu a míříme zpět na hotel. Následuje pauza a v sedm máme sraz u Alíšků na společnou večeři.

Kolem šesté jdeme nakoupit jídlo na večeři a v sedm už jsme u Alíšků na terase.

Tam sníme a vypijeme co se dá, a kecáme a kecáme, až udeří jedna hodina a jdeme spát. Škoda, že neuvidíme ráno uklízečku, až přijde uklízet na terasu 🙂 .