2. den, čtvrtek 14. 9. 2018

Ticho, tma. Ticho, tma. Ráno! To snad neeeeeeeeee. Ale jo, po úplně luxusní noci se probouzíme do zataženého dne. Kousek od nás se válí mraky. Jdeme na snídani a zpátky se valíme do informačního centra načerpat nějaké informace. Pak chvilka soustředění na hotelu a vyrážíme k Obřímu sudu. Jsme tam příliš brzo, tak si dáváme horkou čokoládu vedle ve stánku. Jdeme se kousek projít, a když se vracíme, už má sud otevřeno. Nejdříve jdeme do mini zoo podívat se na papoušky a zakrslé kozy. A pak už sud, pivko a čaj. Pomalu se vracíme přes centrum lázní na hotel. Opět chvilku pauza následovaná cestou na oběd. Po jídle se opět potácíme na hotel a následuje hodinový ležing. Po odpočinku směřujeme do Frýdlantu na hradozámek. Zaparkujeme, zaplatíme parkovné a jdeme k památce. Mají už jen poslední prohlídku na dvě hodiny. To už by jsme nestihli, tak chceme jít jen na nádvoří. Nejde to, zamčeno. Takže se vracíme na parkoviště a jedeme do Hejnice podívat se na kostel. Ten byl pěknej! Vedle jsme ještě prošli výstavou jiřinek. A následovala cesta zpět do lázní, kde nás čekal kuřízek a vířivka. No a teď už stejně jako včera. Knížka a rudé víno!

Fotky z Lázní Libverda

Níže se nachází odkaz na fotky z Lázní Libverda. Byla to taková malá krátká dovolená, kde nám sice počasí ze začátku moc nepřálo, ale pak se umoudřilo, a připravilo nám krásné pohledy do krajiny. Takže fotky jsou TADY.

4. den, neděle 16. 9. 2018

Poslední snídaně Páně... No, že by se nám chtělo domů, to zrovna ne. Nechtěli jsme jet ale stejnou cestou domů, tak jsme se rozhodli, že pojedeme přes zahraničí. Z Lázní Libverda jsme se vydali přes Polsko do Německé Žitavy, ve které jsme si prohlédli centrum města a...

3. den, sobota 15. 9. 2018

Dneska jsem se u snídaně tak nenacpal, takže se v klidu vejdu za volant vyrážíme do Polska. Téměř v šedesáti se poprvé podívám k severním sousedům. Jedeme do obce Swieradow Zdroj, tedy Svěračův pramen. Ano, jedná se též o lázně a z názvu obce je hned jasné, jaké...