Šikmá věžPo snídani se jdeme podívat k věži. Náměstí je již plné turistů, kteří se různě fotí s šikmou věží. Já fotím ty turisty. Couráme se v tom mumraji, pak jdeme na prohlídku do Baptisteria. Potom už se pomalu blížíme k věži. Cestou nás ale přepadla zmrzlina. No, co se dá dělat. Pak už ale stoupáme na šikmou věž. Seshora je perfektní rozhled po okolí. Jak po blízkém, tak vzdáleném. Je to ale divný pocit, chodit po tom šikmém ochoze. Po vykoukání sestupujeme a jdeme do muzea Svaté pole, což je vlastně jeden obrovský krytý hřbitov. Následuje polední pauza:-)

No já spal jak dřevo… Vyrážíme do centra města. Nejdříve se proplétáme uličkami, kde chodí jenom místní, pak se ale dostáváme na bulvár vedoucí do centra, a tam to tedy žije. Turisti, turisti, turisti. Ale s nimi taky spousta předzahrádek a restauraček. V jedné z nich kotvíme na kávu. Ivana si dala presso, kde je jeden a půl centimetru kávy a tři cenťáky šlehačky. Hrnečku se rozpustí dno, lžička se začíná odpařovat. No, když bude nejhůř, stodvanáctka tu snad funguje taky. Jdeme k řece, a pak podle ní. Občas uděláme odbočku mezi domy, abychom se dostali k bráně nebo k věži. Nakonec zatáčíme přes řeku do samého centra a končíme až u nádraží. Tam zjišťujeme, kdy nám zítra jede vlak do Florencie. Pak jedeme busem zpět k šikmáči a jdeme si nakoupit zásoby do marketu. Odnášíme nákup na pokoj, dáváme si malý předkrm a zase vyrážíme do města. Tentokrát se stativem, abychom mohli dělat noční fotky. Než se setmí, procházíme ještě okolní uličky. Pak kotvíme v jedné restauraci na malou večeři. Dáváme si minestrone a pizzu. Dobrý, dobrý… Mezi tím se dokonale setmělo, přidělávám foťák na stativ a jdeme dělat umění. Při první fotce mi foťák napíše, že je zrcadlo uzamčené, protože je slabá baterka :-). No nic, balíme a jdeme bydlet. Na pokoji ještě trochu vína, čokoláda a spánek…