3. den, sobota 15. 9. 2018

Dneska jsem se u snídaně tak nenacpal, takže se v klidu vejdu za volant vyrážíme do Polska. Téměř v šedesáti se poprvé podívám k severním sousedům. Jedeme do obce Swieradow Zdroj, tedy Svěračův pramen. Ano, jedná se též o lázně a z názvu obce je hned jasné, jaké nemoci se zde léčí. Ovšem my se nejedeme léčit, nýbrž pojedeme lanovkou na vrch zvaný Stóg Izersky, tedy Izerův kopec. Lístky po zkušenostech z Číny kupujeme v automatu. Mají tu krásnou kabinkovou lanovku. Jedeme docela dlouho, ale zase je krásný výhled. A konečně vylezlo sluníčko. Na kopci si dáváme kapučíno, a pak se jdeme asi hoďku projít po hřebenu. Následuje cesta dolů, oběd a návrat na hotel. Do třech máme pauzu, a potom vyrážíme do Jindřichovic, kde je skanzen a větrný mlýn. Docela nás to zklamalo, protože to, co nabízely webové stránky, se vůbec nekonalo. Vypadalo to tam jak u Vojty Březiny od Sněžné řeky. Stavení bylo zrekonstruováno v roce 2007 za Evropské prachy a mělo klasickou dobu udržitelnosti pět let. No a podle toho to vypadalo. Po prohlídce jedeme zpátky a stavujeme se v Obřím sudu na čaj a kafe. Někdo si dává i pohár. Pak se vracíme zpátky do lázní a jdeme se trochu cournout parky. Následuje kuřecí stehno k večeři a v těsném závěsu teplá lázeňská oplatka. Den je opět zakončen vínem a knížkou.

Fotky z Lázní Libverda

Níže se nachází odkaz na fotky z Lázní Libverda. Byla to taková malá krátká dovolená, kde nám sice počasí ze začátku moc nepřálo, ale pak se umoudřilo, a připravilo nám krásné pohledy do krajiny. Takže fotky jsou TADY.

4. den, neděle 16. 9. 2018

Poslední snídaně Páně... No, že by se nám chtělo domů, to zrovna ne. Nechtěli jsme jet ale stejnou cestou domů, tak jsme se rozhodli, že pojedeme přes zahraničí. Z Lázní Libverda jsme se vydali přes Polsko do Německé Žitavy, ve které jsme si prohlédli centrum města a...

2. den, čtvrtek 14. 9. 2018

Ticho, tma. Ticho, tma. Ráno! To snad neeeeeeeeee. Ale jo, po úplně luxusní noci se probouzíme do zataženého dne. Kousek od nás se válí mraky. Jdeme na snídani a zpátky se valíme do informačního centra načerpat nějaké informace. Pak chvilka soustředění na hotelu a...