Alberobello

Po studené snídani jedeme s Ivanou na letiště vypůjčit auto, s kterým se vracíme k hotelu a jdeme se smočit do moře. Bylo krásně teplé a mělké, tak se tam válíme jako lachtani. Před polednem se jdeme převléct na pokoj a vyrážíme na výlet. Asi po hodině jízdy přijíždíme do města Alberobello, kde mají krásné domečky (UNESCO) s kamennými střechami. Jsou to placáky naskládané na sobě bez použití jakéhokoliv pojiva. Potkáváme nádherný krámek s jídlem s vynikajícím prodavačem. Od všeho, na co se podíváme, nám dá ochutnat. Koupujeme prošuto a sýr, a jdeme hledat restauračku na oběd. Už to vypadá, že sníme nákup, když tu narážíme na krásnou restauraci v historických domečkách. Jenže, vlezeme dovnitř, a tam zájezd Němců. Hmmmm. Už začínáme couvat, ale přibíhá číšník, a když zjišťuje, že je nás jen quattro, provádí nás restaurací až na úplný konec, kde je připravený stůl pro čtyři. Jídlo bylo vynikající, obsluha božská, konečně Itálie.

Po lahodném obědě, se pomalu vracíme do auta a pokračujeme dál, opět asi hodinku, do města Matera, kde je skalní město. To nejde popsat, to se musí vidět, alespoň na fotkách. Celé skalní městečko procházíme při západu slunce. Opravdu nádherný zážitek!!!

A pak už následuje cesta domů, přerušená jen nákupem večeře v sámošce. Jíme opět na balkóně. Klídek, pohoda, dobré jídlo i pití.