3. den, úterý 12. 3. 2019

img 20190312 113625

Ráno výkrm, a pak se jdeme projít kolem hotelu, páč se nám nechce celý den trávit u baru a na pláži. Vyrážíme z brány, kde jsme museli nahlásit číslo pokoje, kdyby nás unesli, ale věděli jména a o kolik porcí mají vařit míň. Jdeme nejdříve doleva po silnici, až na konec resortů. Tam se stáčíme zpět, ale vlezeme na poušť a jdeme směrem k moři. Přicházíme k lagunám, které jsou zakutané v poušti, ale přitom jsou spojené s mořem. Je to úžasná hra barev. Od bledě modré až po hodně tmavou modř. Následně přicházíme k molu, které vede více než sto metrů do moře, na jehož konci se dá šnorchlovat. Pak se vracíme pomalu domů a na pláž a oběd… odpoledne trávíme na pláži a večer na baru.

Fotky a video z Egypta

Chvilku to trvalo, nějak jsem se nemohl k tomu dokopat (práce na zahradě, práce v práci, okna, záclony, luxování, žehlení...), ale už je to tady. Kdo ještě neviděl fotky z dovolený v Egyptě, tak jsou TADY. A kdo neviděl video, tak je dole 🙂 ....

8. den, neděle 17. 3. 2019

Vstáváme opravdu brzo, ve tři hodiny. V půl čtvrté kufry za dveře, ve čtyři odjezd na letiště. Tady projdeme několika kontrolama, a čekáme na odlet. Ten je až před půl osmou, takže máme času dost… Před odletem trochu zmatky s palubníma lístkama, ale naštěstí ne s...

7. den, sobota 16. 3. 2019

Zatím to vypadá, že to bude stejné jako v pátek. Už jsme na pláži, a protože je ve vodě málo lidí, půjdeme natáčet ryby. Potápění bylo úspěšné, po vysušení a oschnutí jdeme na pokoj, a pak na oběd. Ivana se potom vrací na pláž, já zůstávám odpoledne na pokoji, protože...