4. den – pátek

13. 9. 2013

Přečíst článek

LivornoDneska vstáváme o trochu dříve, protože nemáme nic k snídani a budeme snídat ve městě. Dali jsme si kapučínko s croissantem přímo naproti věži. Po snídani jedeme rovnou na nádraží a do Livorna. To je město, které leží u moře, je tam velkej přístav a stará pevnost. A vedro jako prase. Velký prase. Tak pevnost nic moc a je ještě ke všemu zavřená. Může se jen do parku. No nevadí, přesouváme se do přístavu. Ten nezklamal. Jako žádnej jinej. Nejdříve procházíme místem, kde parkujou malé loďky a rybářské čluny. Potom jdeme po molu, kde stojí velké výletní lodě. Tam nalézáme restauraci se zahrádkou s výhledem na moře, a tam dáváme obídek. Pak pokračuje dál po molu a k majáku na vjezdu do přístavu. Tam parkují krásné a velké jachty. Chvilku se tam usadíme a pozorujeme cvrkot v přístavu. Když už jsme dost upečený, jdeme zpátky do města na autobus, kterým se svezeme na nádraží. Dáme kafe a už uháníme zpět do Pisy. Po příjezdu se rozdělíme, já jedu na letiště vyfotit nějaký éro, Ivana jede do muzea a do sámošky. Já se asi po hodině a půl vracím, protože se startuje nad moře a jsem na druhé straně. Ivaně zase zavřeli muzeum, tak se před šestou potkáváme na hotelu. Tady dáme něco do zobáčku a trošku odpočinku. Pak vyrazíme do centra na vínko a něco dobrého. Udělali jsme rozlučkovou procházku kolem historického centra, a pak jsme dlouho vybírali, v které předzahrádce zakotvíme na vínko. Měl jsem chuť na minestrone, ale tu v tomhle místě neměli, tak si dávám toskánskou polévku s toskánským vínem a Ivana si dává italskou fazolačku. Následuje cesta do hotelu. Musím dopít pivo, to zas není takový problém a musím ještě dopít skoro půlku ferneta. Tak uvidíme ráno, jestli stihneme tryskáč nebo jestli zaspíme a budeme tu muset “bohužel” zůstat déle. Dobrou s kobrou!

Pisa – fotky

Tak, konečně jsem se dokopal "vyvolat" fotky z dovolené v Pise  a blízkém okolí. Najdete je TADY nebo ve FOTOGALERII.

5. den – sobota

Opět vstáváme do prosluněného dne, dnes bohužel naposled. Naposled snídám prošuto... Pomalu se balíme, děláme ještě pár fotek a pomalu se jde na autobus. Poslední pohled na šikmou věž, nástup do autobusu směr letiště. Odbavíme se a jdeme se ještě cournout po letišti....

3. den – čtvrtek

Aaaa, je tady ráno. Zase budu muset snídat croissanty, prošuto, sušený rajčata a panáka fernetu. Dneska máme před sebou výlet do Florencie. Ivana říká, že tam uvidíme Davida. Tak to je fakt super náhoda, že tam Michal bude taky. No nic, vyrážíme na vlak:-) Nejdříve se...