5. den, čtvrtek 26. 7. 2018

Dan

Snídaně a frčíme směrem Třeboň. Parkujeme u rybníka Svět a jdeme se podívat na Schwarzenberskou hrobku. Procházka pěkná, ale plný boty písku. Hrobka ještě hezčí, ale vedro jak vepř a nikde žádná lavička. Jdeme se kouknout kousek do města, ale stavíme hned na kraji u pivovaru, kde se pořádají exkurze. No, nebylo to špatný, ale už jsme viděli lepší… Pak jdeme do centra a šplháme na radniční věž. Se shora zjišťujeme, že tu mají moc pěkné náměstí i okolní domy. Když se vrátíme na zem, jdeme naproti do restaurace na polívku. Zatím co jíme, pěkně sprchne. Že by se ochladilo, to ale ne. Jdeme ještě očíhnout zámek a pak už do auta a pokračujeme do Budějovic za Danem. Protože nám Dan poslal přes messenger polohu v souřadnicích, přistáváme přímo u jejich zahrady, kterou mají asi třista metrů od baráku. Zahrádka má kouzelné rozměry. Je vidět na druhou stranu 🙂 . Mají jí nádherně upravenou, a mají tam pěknýho hafáka, a dobře udělané zázemí. Dan samozřejmě nezklamal a zapálil gril a vytáhl naložené maso. Grilujeme, kecáme, grilujeme, kecáme, popíjíme. Kolem osmé se loučíme a uháníme na mlejn. Tam ještě asi hoďku sedíme s ostatními osadníky, a pak jdeme chrundit!

Fotky z Martinského Mlýna

Konečně se počasí umoudřilo a já mohl zalézt do pracovny pod střechou, abych doplnil zápisky na blogu a dodělal fotky z dovolené a z výletů. Takže první várka fotografií je z Martinského Mlýna, a z cest po okolí. Z fotek je dobře vidět zelené trávníky a spousta...

6. den, pátek 27. 7. 2017

Tak máme před sebou poslední snídani Páně a po ní jdeme balit. Naposled se projdeme po mlýně, rozloučíme se, a opouštíme ráj na zemi. Ale vůbec se mi tam odtud nechtělo… Ještě než opustíme tento kraj, jedeme se podívat k Honzovi Hossingrovi do Kájova u Českého...

4. den, středa 25. 7. 2018

Ráno normálně výkrm jako předchozí dny a vyjíždíme na výlet. Nejdříve navštěvujeme Buškův hamr. Samostatně stojící stavení, ve kterém je zrekonstruována kovárna, která byla poháněna mlýnskými koly. A hned třemi. Jedno pohánělo buchar, druhé brus a třetí kompresor....