5. den – sobota

HotelOpět vstáváme do prosluněného dne, dnes bohužel naposled. Naposled snídám prošuto… Pomalu se balíme, děláme ještě pár fotek a pomalu se jde na autobus. Poslední pohled na šikmou věž, nástup do autobusu směr letiště. Odbavíme se a jdeme se ještě cournout po letišti. Pak už nastupujeme do letadla. Zdá se, že vypálíme přesně na čas. Ale prd. V čase, kdy jsme se měli odlepit od ranveje, přispěchala ještě jedna pipina s dítětem. Než se znovu přirazil nástupní most a než se usadila, letadlo prošvihlo slot, a hodinu jsme trčeli na ploše v zavřeném letadle, než na nás přišla zase řada.

Zpáteční let byl za naprosto čisté oblohy, tak jsme měli krásný výhled jak na Pisu při startu, tak na Alpy během letu i na Prahu při přistání.

PS: neděle – sice už doma, ale moje nejmilejší manželka tajně provezla z Pisy domů 30 deka prošuta – paráda!!!

Pisa – fotky

Tak, konečně jsem se dokopal "vyvolat" fotky z dovolené v Pise  a blízkém okolí. Najdete je TADY nebo ve FOTOGALERII.

4. den – pátek

Dneska vstáváme o trochu dříve, protože nemáme nic k snídani a budeme snídat ve městě. Dali jsme si kapučínko s croissantem přímo naproti věži. Po snídani jedeme rovnou na nádraží a do Livorna. To je město, které leží u moře, je tam velkej přístav a stará pevnost. A...

3. den – čtvrtek

Aaaa, je tady ráno. Zase budu muset snídat croissanty, prošuto, sušený rajčata a panáka fernetu. Dneska máme před sebou výlet do Florencie. Ivana říká, že tam uvidíme Davida. Tak to je fakt super náhoda, že tam Michal bude taky. No nic, vyrážíme na vlak:-) Nejdříve se...