6. den, čtvrtek 6. června 2019

img 20190606 191825

Dneska pronásledoval Ivanu v noci komár, ale přesto jsme spali až do čtvrt na deset. Pak trochu té hygieny, bohatá snídaně a čekáme na Taťjánu. Předáváme jí byt a jdeme zdechnout do už skoro třiceti stupňů venku. Kufr je těžkej jako kráva, protože v něm máme „zimní“ věci. Jedeme jen v tričkách a kraťasech. Nejdříve metrem na Moskevskou, a pak busem na letiště. Celková doba dopravy byla pod hodinu takže super. Akorát v autobuse bylo vedro jak v kremaci. Na letišti se nejdříve zbavíme kufru, a pak se jdeme trochu nadlábnout a na kafe. No trochu, přežral jsem se jako vepř, až jsem myslel, že v letadle použiji blicí pytlík. Ale po čaji se to významně zlepšilo. Teď, 14:55, kroužíme před Moskvou a připravujeme se na přistání. Čeká nás cesta vlakem na metro, a pak čtyři stanice metrem s jedním přestupem. 15:20 furt se točíme kolem Moskvy jako nudle v bandě! Tak po téměř čtyřiceti minutách kroužení jsme na zemi… kufr jsme dostali celkem rychle, pak následoval přesun pozemní lanovkou do další budovy terminálu, a pak asi čtvrt hodiny pěšky na rychlovlak. S ním pojedeme asi půl hodiny na metro. Všechny schody, který kdy postavili, jsou v Moskvě já se po nich táhnu s kufrem. No ale, ulici Arbat jsme našli a přicházíme k domu, kde budeme bydlet. Chvilku se hledáme s majitelem, ale dobře to dopadlo. Bydlíme ve třetím patře a koukáme do lesa, i když jsme v centru Moskvy. Trochu si odfrneme, a jdeme se projít po ulici umělců a nasytit hladové žaludky. Venku je furt vedro, že se mi potí i příbor. K večeři si dáváme boršč a pelmeně. Pak nakupujeme základní potraviny, a jdeme bydlet.

8.den, sobota 8. června 2019

Dneska jdeme doprohlédnout zbývající stanice metra, a pak pokračujeme do finanční čtvrtě, kde je v jednom z mrakodrapů zpřístupněna v 89. patře vyhlídková terasa. Kromě výhledu je tam též výrobna zmrzliny. Po pokoukání si dáváme kafčo a zmrzlinu kterou jsme dostali. A...

7.den, pátek 7. června 2019

V noci jsme měli zavřená okna a puštěnou klimačku a zatažený rolety, takže jsme se pěkně vychrundili. Ráno ruská snídaně, stejná jako naše, akorát se podává ještě vodka, a vyrážíme na tour po nejhezčích stanicích metra. Potom se vydáváme na Rudé náměstí, se zastávkou...

5. den, středa 5. června 2019

Ráno vedou naše kroky k Auroře, kam se musíme dostat, i kdybychom tam měli přeplavat. Během chvilky se utvořila fronta jako kráva. My jsme čekali asi dvacet minut, ale pak se fronta ještě rozrostla. Parník je po nedávné rekonstrukci, takže vypadal hezky nejen uvnitř,...