V noci jsme měli zavřená okna a puštěnou klimačku a zatažený rolety, takže jsme se pěkně vychrundili. Ráno ruská snídaně, stejná jako naše, akorát se podává ještě vodka, a vyrážíme na tour po nejhezčích stanicích metra. Potom se vydáváme na Rudé náměstí, se zastávkou v obchodním domě GUM, kde si dáváme menší sváču. Pak se vrháme na náměstí, kde je ale strašné vedro. Oproti přenosům v televizi, se na vlastní oči zdá o hodně menší. Před vedrem se jdeme uklidit do chrámu Vasila Blaženého. Ten jsem ještě před prohlídkou ofotil ze všech stran, protože je jak z pohádky. Potom jdeme kolem mauzolea, které je bohužel na 14 dnů uzavřeno, k pokladnám pro lístky na prohlídku Kremlu. Uvnitř areálu je tolik chrámů, že mi nestačí ani prsty na nohou, abych je spočítal. Akorát to vedro… Po prohlídce Kremelského areálu se jdeme podívat na vyhlídku k řece. K vyhlídce patří i nově vystavěný odpočinkový areál. Z vyhlídky vidíme i blízké přístaviště vyhlídkových lodí, takže je rozhodnuto! Skoro hodinu jezdíme po řece Moskvě a přilehlých kanálech. Po skončení jízdy už mám toho horka plné zuby, tak se vydáváme na cestu zpět. Doma si dáváme studenou sprchu a pauzu před večeří. Pak následuje dlabanec poblíž bytu a nákup suvenýrů. Doma pak již klasika, tedy čokoláda, vodka, víno, kaviár…