Cagliari, pátek 26.9.2014

RajčePo snídani vyjíždíme na obhlídku pláží a salin do čtvrti Poetto. Pláže jsou luxusní, ale nedokážeme si představit ten mumraj při plné sezóně. Pokračujeme podél salin až zahlédneme plameňáky. Házíme kotvu, berem foťák s dlouhým okem a vyrážíme je fotit. Ptáci jsou mnohem blíže než ty, které jsme fotili ve středu při cestě do města Pula. Tak uvidíme co u toho bude, až vyvolám fotky… Pokračujeme dál na ostroh Capo Carbonara.  Než tam dorazíme, tak asi patnáctkrát zastavujeme a fotíme opuncie, pláže nebo panorámata. Pane Bože, někdo ze sousedů tady v baráku vaří, ale to je vůně!!! No dál… Než dorazíme na místo, zastavujeme se ještě u dvou věží Nuraghi. Levá, pravá, nahoru, dolu a jsme tam. Dojíždíme téměř na místo. K majáku na špičce ostrohu se však nedostaneme, tak se kocháme krajinou. Kochání přerušuje jen kručení našich břich. Tak se spouštíme z kopce do přístavu do restaurace. Je z ní nádherný výhled na jachty a i jídlo vypadá a chutná dobře. Zrovna když se peru s krabem, volá babička Hana. Oba zkameníme, já polknu lžíci, Ivana překousne vidličku! Babička mi nikdy nepíše, natož aby volala. Vylosoval jsem si kratší špagetu, telofon tedy beru já, v očekávání toho nejhoršího. Ufff, kočkám došel kočkolit. Pro celou hospodu objednávám panáky a pokračujeme dál na pláž Campus. Nádherná voda i písek. Když vylezeme z vody, plácnu sebou na deku a hodinku si schrupnu. Ivana se učesala, svůdně si uvázala ručník kolem pasu a šla lovit chlapy. Po hodině se vrátila, řekla blbečkové, a skočila do moře. Před odjezdem si dopřáváme kávu. Pak se serpentinami vracíme zpět. Cestou domů se stavujeme ještě na kopci Sella del Diavolo, který se tyčí nad čtvrtí Poeto a jsou z nádherně vidět pláže a saliny.

Cagliari – fotky

Tak už to vypadalo, že fotky z Cagliari nikdy neudělám (předvolební guláš, volby!, topení na úřadě) a hle, jsou tady!!! Musel jsem je hodně probrat (původní počet byl 426), protože jsem fotil na foťák i na mobil, a pak byl z toho docela slušnej guláš. Takže odkaz na...

Cagliari, neděle 28.9.2014

Před snídaní, která je jako celý týden na terase, ještě dobalujeme, a pak už se loučíme pohledem přes střechy domů s mořem a s bytem. Kufr mě málem stáhnul ze schodů, ale přepral jsem ho. Nakládáme věci do auta a uháníme na letiště Elmas. Tam předáváme auto do...

Cagliari, sobota 27.9.2014

Po snídani máme rozdělený program. Ivana jde do muzea, já si ještě trochu zchrupnu. Jsem si tedy myslel. Jenže ve vedlejším bytě začali uklízet po hostech, co už odjeli ráno. Dělali děsnej bengál, tak že ze spánku nebylo nic. Tak jsem alespoň dočetl časopisy, co jsme...