Cagliari, středa 24.9.2014

NohyTak, někdo vstává v půl osmé, někdo až po deváté… Snídaně, posezení na terase a jedeme se koupat. Cestou se stavujeme fotit plameňáky, ale byli dost daleko, takže uvidíme, co z toho bude. Přijíždíme na stejnou pláž jako včera, tedy do oblasti Nora. A jako včera je nás tu jen pár. Voda luxusní, sluníčko také. Až moc. Po třech hodinách odcházím červenej jak spařený prase. Navigaci nastavím na hrad San Michel a vyrážíme. Cestou nás chytla průtrž, ale pořádná. Než ale dojedeme k hradu, opět paří slunce, jako by se nechumelilo. Na hradě nic moc, spíš nic. Jak říkával Vláďa Menšík: jako když koukáš z okna a nikdo nejde. Z hradu zůstalo jen obvodové zdivo a dovnitř byla vetknuta budova z trubek. Jako výstavní síň byto bylo dobré, ale takhle… Cestou dolů Ivana ukradla plod opuncie. Ta se jí za to pomstila tím, že jí napíchala trny do prstů. A jak si je chtěla zubama vyndat, tak i do jazyka. Nařizujeme navigaci na kopec Monte Urpino, ze kterého jsou vidět obrovské saliny na jižní části města. Pak už do autopilota zadávám souřadnice garáží a ubíráme se k domovu. Odnášíme věci do bytu a jdeme si dát martini s výhledem na přístav při západu slunce. Dneska večeříme doma na terase…

Cagliari – fotky

Tak už to vypadalo, že fotky z Cagliari nikdy neudělám (předvolební guláš, volby!, topení na úřadě) a hle, jsou tady!!! Musel jsem je hodně probrat (původní počet byl 426), protože jsem fotil na foťák i na mobil, a pak byl z toho docela slušnej guláš. Takže odkaz na...

Cagliari, neděle 28.9.2014

Před snídaní, která je jako celý týden na terase, ještě dobalujeme, a pak už se loučíme pohledem přes střechy domů s mořem a s bytem. Kufr mě málem stáhnul ze schodů, ale přepral jsem ho. Nakládáme věci do auta a uháníme na letiště Elmas. Tam předáváme auto do...

Cagliari, sobota 27.9.2014

Po snídani máme rozdělený program. Ivana jde do muzea, já si ještě trochu zchrupnu. Jsem si tedy myslel. Jenže ve vedlejším bytě začali uklízet po hostech, co už odjeli ráno. Dělali děsnej bengál, tak že ze spánku nebylo nic. Tak jsem alespoň dočetl časopisy, co jsme...