Abych navázal na předchozí zápis: vrabčáka jsme úspěšně odchovali, a po té, co se naučil létat, jsme ho vypustili zpátky do přírody. Třeba nám tu teč bude odchytávat komáry.

Následujících čtrnáct dnů bylo poměrně hektických. Obec se připravovala na oslavy 670 let od jejího založení, takže bylo co zařizovat a shánět. Týden před akcí jsem si vzal dovolenou, kterou jsem prožil mezi radnicí a hřištěm. No ale, mělo to jednu výhodu, hezky jsem se opálil. Akce klapla dokonale, však jsme na tom s místostarostou makali už loňského října.

A co si myslí o práci starosty Petr Kolář, se můžete poslechnout na videu níže.

Minulý víkend jsme měli tak trochu cestovní. V pátek jsme jeli odpoledne do Prahy. Já na letiště, Ivana Kubovi do bytu uklízet, protože jsme tam na neděli pozvali babičky. Večer cestou zpátky, volali rybáři, že slaví narozeniny a že mají spousty jídla a pití. Takže o večeři jsme měli postaráno. Sobota byla trochu volnější a v neděli vyjíždíme znovu do Prahy, tentokrát s babičkami. První zastávka je u Kuby v bytě. Přestože tam Ivana v pátek uklidila, stejně to tam vypadalo jako na dobře zajetém studentském pokoji, protože tam bydlí ještě Kubův kamarád. Po návštěvě se jdeme podívat na Prahu z výšky. Pohled z Žižkovské věže byl nádherný, protože bylo krásně vyfoukáno. Pak máme namířeno k Bobešovi na parník. Cestou se stavujeme v Paladiu na oběd a zaparkovat auto. A pak už se naločujeme a užíváme si krásnou dvouhodinovou plavbu po Vltavě. Při cestě zpět volal kamarád, že tahá uzený maso a klobásy z udírny, takže máme opět postaráno o večeři.

Další víkend byl tak nějak podobný, co se aktivit týče. V sobotu jsme se byli podívat na akci Labské léto, které pořádalo naše spřátelené (s obcí spřátelené) rádio Hitrádio FM, kde jsem se konečně mohl podívat na Petr Koláře jako divák. A taky na Pepu Vojtka a Marka Ztracenýho. Počasí jim vyšlo úplně na jedničku, atmosféra a občerstvení na jedničku s hvězdičkou. Večer zakončujeme u kamaráda nad lahví dobrého vína.

Vojtko - muzikálové legendyNo a v neděli jsme opět frčeli do Prahy na koncertní projekt „Muzikálové legendy“. Jednalo se o koncert z muzikálů Karla Svobody (Noc na Karlštejně, Dracula, Monte Christo, Golem). A kdo zpíval? Monika Absolonová, Tomáš Trapl, David Uličník, Josef Zíma, Tomáš Savka, Zuza čŽurdinová, Dasha, Athina Langoská, Dušan Kollár a samozřejmě Marián Vojtko. A bylo to mooooc hezký. A když to skončilo a vyšli jsme ven, nebyla tma, ale svítilo sluníčko, protože koncert začal už ve tři hodiny.