Demonstrace hospodských

Terezo neodlítej

Ve čtvrtek v podvečer se konala v Mostě mohutná demonstrace hospodských a kavárníků. Na veřejnost totiž pronikla zpráva, že Tereza Ř. hodlá opustit město Most, a odletět neznámo kam! Což by pro místní podniky znamenalo uzavření provozoven a vyhlášení bankrotu. V průvodu byli vidět zástupci podniků jako je třeba El Toro Most, Restaurant U Svatého Ducha, Nautico, Good Gate, Budvarka, Krokodýl, Trattoria Caffe Ristorante, Restaurace Pohoda, Sportovka Bowling, Irish Pub Dublin, Turbo, Vinohrady, Star Sportbar, Neprakta klub, Venezia, Hotel Širák, Vinárna U Divocha, Severka, Marinkov, Hotel Špejchar, Sportbar Krijcros Most, U Rytíře, Club Picasso a mnozí další, kteří si nedokázali představit fungování svých podniků bez Terezy Ř. Překvapila účast vedoucí podniku U zlobivých holčiček :mrgreen: .

Nakonec se ale ukázalo, že šlo o takzvanou fake news, jak s oblibou říká Jirka Ovčáček. Tereza Ř. si pouze odskočila do Prahy, užít si svůj dárek k narozeninám, a večer již byla viděna ve svých oblíbených hospůdkách.

Jedeme do Kadaně

Bylo to takové obyčejné sobotní ráno. Tedy až do té doby, než nám zavolal Pavel, že je v nemocnici v Kadani, a že tam bez objednání očkují proti covidu, a ať přijedeme taky, že tam není téměř žádná fronta, maximálně na hodinu. Chvilku nám trvalo, než jsme tu informaci...

Horní Hrad

Ani dnes nezůstáváme doma a vyrážíme směrem na město Ostrov. Tam ale nedojedeme, a za obcí Stráž uhýbáme z hlavní silnice. Jedeme asi kilometr a půl do kopce, kde odstavujeme na parkovišti auto. Dále pokračujeme pěšky až k samotné zřícenině hradu Horní Hrad, který je...

Dopoledne s Leontýnkou

Ani dnes nezůstáváme doma, a hned po snídani vyrážíme na ikonické místo neméně ikonického filmu. Jedeme na zříceninu hradu Krakovce, který si zahrál jako hrad Brtník ve filmu Ať žijí duchové. A za Leontýnkou! Také se tu natáčela pohádka Princ a Večernice. Hrad...