Devátý den

Dneska vyrážíme na delší výlet: Praha letiště a Kluky. Cestou do Prahy si užíváme kvalitní jízdy po dálnici. Po dálnici, po které kráčel Praotec Čech na Říp. No, nicméně po necelé hodince odbočujeme na letiště, ale ne k budovám ČSA, nýbrž jedeme k obci Přední Kopanina, přímo na začátek přistávací dráhy 24. Sotva zaparkuje, začíná přehlídka přistávajících letadel. Po tu dobu, kterou tam trávíme a fotíme, přistávají v tříminutových intervalech. V jednu chvíli nám vír vznikající za letadlem málem odnesl i maminu. Čas příjezdu byl tak kvalitně naplánován, že vidíme přistávat i nákladní jumbo z Číny.
Pak odjíždíme k Písku, do Kluk. Babička už nás vyhlíží dalekohledem před Věry barákem. Vyhazujeme kotvu a brzdíme! K obědu dostáváme super kančí gulášek a pivko jako křen! Pak se jdeme juknout na dvorek a na zahradu mého dětství. Kuba buší do špalku a láká slepice na tlučené kosti. Slepice chtějí ale sežrat nás!
Potom jedeme k Věrce na kafe a několik kilo rolády. Jdu se před cestou zpět chvilku natáhnout. Pak přichází bouřka, ale venku se moc (vůbec) neochladilo. Před Prahou si vychutnáváme asi dvacetikilometrovou kolonu….

Patnáctý den

Dnes přišel den "D" a z Pardubic přijíždí Jitka. Cestou do Teplic, kde jí vyzvedáváme, se stavujeme pro Kamču. Pak tedy nasazujeme Jitku a jedeme do Ústí na hrad Střekov. Počasí nám přeje a z hradu je pěkný výhled. Pak se jedeme nadlábnout do restaurace U Lípy, která...

čtrnáctý den

Dneska zůstáváme doma a dáváme do pořádku zahradu a hlavně bazén. Opalující se babičky tam už pro bodláky nebylo ani možné najít. A taky zalejváme psa! Po obědě si jdu trochu schrupnout a pak již rozdělávám oheň, protože přijede Ondráš a rodiče. Ve volné chvilce ještě...

Dvanáctý a třináctý den

Odjíždíme na dvoudenní výlet. Ivana se loučí s babičkama u vrátek, dojemné:-). První zastávka je opět v Praze na letišti. Jenže nás čekalo nemilé překvapení. Na místo, aby se přistávalo na dráhu dvacetčtyři a startovalo na šestku (jako posledně), to bylo dnes...