Čtvrtek – 6. den

21. 3. 2024

Kavárna
Po snídaňovém odpočinku vyrážíme do města Hoi An. Cestou míjíme rýžová pole a také vodní buvoly. Cestou se stačila změnit teplota o osm stupňů nahoru, a město bylo rozpálené, jako gril na stejk. A těch lidí… Město je prezentováno jako historické, tak jsem si představoval něco jako je stará Praha či Řím. Tady ale byly všechny historické domy přeměněny na obchody, restaurace a tržnice. Všude visely lampióny, a mě to připomnělo Matějskou. Ale v průvodci píšou, že večer je to romantické, tak věřím, že nelžou. I přesto vedro jsme prošli pár ulicema, viděli jsme Japonský most, na kterém probíhala brutální rekonstrukce, dali jsme si šťávu z manga, a zamířili zpět k taxíku. Myslím, že hodina a půl v peci stačila. S taxikářem jsem domluvil, aby nám cestou kolem rýžových polí zastavil u vodního buvola, abychom si ho mohli vyfotit. A pózoval ochotně! Na oběd jdeme do hotelové restaurace na špagety 🙂 . Pak klimatizace a pauza, a potom cesta na pláž. Tam jsme asi dvě hodiny, cestou zpět, než přijelo auto, vybíráme něco peněz z bankomatu. Doma necháme věci a jdeme na véču. A pak už zpět na hotel. To by pro dnešek asi všechno.

Fotky jako vždy TADY.

Sobota – 8. den

Dneska jsme vstávali tak brzo, že jsme z toho byli překvapený nejen my, ale hlavně i obsluha v restauraci, kam jsme dorazili ve čtvrt na osm. Po jídle dobalujeme, a před osmou už jsme v hale hotelu, kde čekáme na taxík. Ten přijíždí přesně v osm, a asi po dvaceti...

Pátek – 7. den

Dnešní den byl vyhlášen dnem "L". Nebo také dnem "F". Každopádně výsledek je stejný. Buď den Lenošení, nebo den Flákání. Takže dopoledne se válíme na pláži, po obědě u bazénu na střeše. Potom na pokoji pod klimačkou, a večer se jedeme podívat do zábavního parku. Ne,...

Středa – 5. den

No, tak jak dneska začít, aby to nebylo stejné jako předchozí dny? Nic mě nenapadá, takže budíček, snídaně, taxík a cesta do Mramorových hor. Dneska je pod mrakem, takže nehrozí utopení ve vlastním potu. To jsme si mysleli, než jsme dojeli na místo. Po třiceti...