Ráno hupkáme na snídani, pak jdeme nakrmit koně, kozu a ovci. Vracíme se na pokoj a balíme si věci na celodenní putování krajem. Počasí nic moc, ráno před snídaní trochu sprchlo, předpověč hlásí, že se to má vylepšit. Jako první navštěvujeme rozhlednu Vrbice. Je to nově postavená otevřená věž, která se tyčí do výšky třiceti metrů. To je o něco více, než desetipatrový barák s bytama. Vyšplháme na vrchol, odkud je i při tom mizerném počasí dobrý výhled. Vidíme dokonce Kunětickou horu u Pardubic a na 90% i Žižkovský vysílač v Praze. Ale docela to nahoře fouká, tak sestupujeme dolů a musíme si zahřát ruce hrnkem horké čokolády. Pak se jdeme projít do blízké vesnice. Pak nasedáme do auta a kousek si zkracujeme cestu k Olšinkám s vodníkem a k Vrbické studánce, která se nachází v hustém lese a má průzračnou vodu.

Dále naše cesta vedla do města Potštejn, nad kterým se tyčí stejnojmenný hrad. To jsme ale netušili, že ve městě probíhá pouť, a celé město bude ucpané jak autama, tak lidma. Ale parkujeme na centrálním parkovisku, prodíráme se davem a míříme na kopec. Cestou vzhůru odcházejí poslední mraky a vylézá slunce a krásně to do nás pere. Na hradě si dáváme limču, a protože je vstup možný pouze s průvodcem, na kterého nejsme zvědaví, uděláme pár fotek a klesáme dolů, do údolí. U jednoho z mnoha stánků si kupuju gyros a Ivana masové závitky. Pak procházíme poutí, nakoupíme tričko s břichem a frgál a pak chvilku hledáme parkoviště. Pokračujeme dál, a to sice na rozhlednu Rozálku v Žamberku. Dřevěná opláštěná stavba ve tvaru husitské hlásky je vysoká dvacet metrů. Z rozhledny pokračujeme do Vamberku, kde je muzeum krajky. Bylo tam, ale zavřený. Tak se jdeme podívat na kamenný most přes řeku (nic moc), a pak se přesouváme do obce Peklo, kde je přes řeku Zdobnici postaven unikátní dřevěný věšadlový most. Následuje cesta do penzionu, kde si dáváme před večeří pivko a po večeři ferneta. Večer jsme utahaní a jdeme brzo spát.