Fotky z Moravy

Zámek Valtice

Konečně jsem dal dohromady fotky z Moravy. Musel jsem přerušit práci na fotkách z Číny, na kterých pilně pracuji, ale je jich jedenáctset, A tak to prostě trvá. Jen připomenu, že na Moravě jsme navštívili obec Slavičky, kde má chalupu Martina, odtud jsme pokračovali do Náměště nad Oslavou. Další den jsme se už vydali do Bořetic, kde jsme bydleli ve sklípku U Nováků, a odkud jsme pořádali výlety po okolí, hlavně do Habánských sklepů 😎 . Cestou domů se pak stavujeme ve Valticích a v Ledči nad Sázavou.

A fotky jsou TADY.

4. den, středa 9. 5. 2018

Ráno se jdeme nasnídat do zásoby. Čekají nás dnes dlouhé přesuny. Nemůžu najít místní psiska, tak se ptám kde jsou, a místní slečna říká, že jsou na vinici, ale že je to tam nebaví, takže za chvilku určitě přijdou. A skutečně. Pes matka asi za čtvrt hodiny přichází, a...

3. den, úterý 8. 5. 2018

Ráno máme připravenou snídani ve sklípku, a po ní se jdeme podívat na Kraví horu, kde je postavená rozhledna. Je to pěkně do kopce, ale nevzdáváme se. Procházíme mezi vinohrady a na většině z nich se pracuje. Na rozhledně to pěkně fučí, ale zase je vidět hodně daleko....

2. den, pondělí 7. 5. 2018

Po bohaté snídani opouštíme penzion a zvířátka. Než opustíme Náměšť, jdeme se ještě kouknout do zámeckého parku. Pak se jedeme podívat na rozhlednu, která nese jméno Vladimíra Menšíka. Z rozhledny míříme do místa mého přechodného bydliště, tedy do Habánských sklepů....