Fotolet z Letňan

K narozkám jsem mimo jiné dostal od Kuby fotolet z letiště Letňany. Domluvil jsem si termín a těšil se. Bohužel se mnou nechtěla letět ani Ivana, ani žádná kamarádka či kamarád. No nic, poletím tedy sám. Nadešel den “D”. U nás v Pato bylo pěkně hnusně a podle radaru, to ani v Praze nevypadalo zrovna letecky. Volám tedy majitelce firmy, jak to vypadá. “Jsou sice mraky”, povídá, “ale lítáme”. No super, skáču do auta a vyrážím ku Praze. Asi třicet kilometrů před Prahou mi volá zpátky, že se nelítá… Hezky jí poděkuju a vracím se zpět. V týdnu mi posílá nový termín. A dokonce z jedné kamarádky spadl strach, tak prý pojede se mnou.

Takže třicátého října vyrážíme za jasného počasí do Letňan. Tam si pro nás přichází pilot, nasedáme do Cesny 172 a rolujeme na dráhu. Start a směřujeme na Karlštejn a vápencovou Ameriku. Úžasné počasí, úžasný výhled. A let jako v bavlnce. Uteklo to jako voda a pětačtyřicet minut sedáme opět v Letňanech. Člověk by nevěřil, co je v Praze a kolem Prahy lesů a vod.

Fotky z letu jsou TADY.

Morava

3. 6. 2021 - čtvrtek Tramtadáááááá, fanfáry ohlašují po hodně dlouhé době odjezd na dovolenou. Tentokrát vyrážíme na Jižní Moravu do obce Velké Bílovice, do sklípku a hotelu Stanislav Mádl. Tento pobyt jsem dostal od slečen z katastru k šedesátinám. Poukaz byl...

Jedeme do Kadaně

Bylo to takové obyčejné sobotní ráno. Tedy až do té doby, než nám zavolal Pavel, že je v nemocnici v Kadani, a že tam bez objednání očkují proti covidu, a ať přijedeme taky, že tam není téměř žádná fronta, maximálně na hodinu. Chvilku nám trvalo, než jsme tu informaci...

Horní Hrad

Ani dnes nezůstáváme doma a vyrážíme směrem na město Ostrov. Tam ale nedojedeme, a za obcí Stráž uhýbáme z hlavní silnice. Jedeme asi kilometr a půl do kopce, kde odstavujeme na parkovišti auto. Dále pokračujeme pěšky až k samotné zřícenině hradu Horní Hrad, který je...