Let nad Pato

16. 10. 2016

Nad Pato

Na “úterý” už delší dobu chodí s námi jeden truhlář. Co by nebylo až tak zajímavé, ale mnohem zajímavější je to, že je zároveň pilotem. A tak jsme jednou dali řeč, že bych potřeboval vyfotit Patokryje na obecní web. No, slovo dalo slovo, a já čekal šestnáctého října na Mosteckém letišti. Že poletíme ultralehkým letadlem jsem věděl, ale to co přiletělo, to bylo pár svařených trubek omotaných plachtou. Nu což, když on přiletěl z Pesvic, co bych já nemohl lítat nad Pato. Nasoukal jsem se dovnitř, připnul pásy a letíme. Bylo krásně, vítr se ani nehnul. Nad Pato pilot říká: “otevři si dveře, ať lepší vidíš”. No dobrý, tedy. Odjišťuji zámek a odklápím dveře. Opravdu divnej pocit, mít vedle sebe díru. Přeci jenom, třista metrů je třista metrů… Ale prý se říká, že si člověk zvykne na všechno. Takže za chvilku už mám nohu vystrčenou ze dveří a opírám se s ní o vzpěru křídla.

Fotky jsou pěkné, a jsou TADY.

Změníme adresu!

Tak jo, už po několikáté jsme v krátké době v Praze (neděle, 8. května 2022). A tentokráte jedeme do Karlína. Do Fóra Karlín. Parkujeme na Florenci, a těch pár metrů jdeme pěšky. Vstupenky máme VIP, a tak v klidu míjíme frontu, která začíná cca 200 metrů od vchodu. Až...

Koupili jsme vlak!

Tak jsme koupili vlak, paní Müllerová! Tedy, on to není úplně vlak, jako spíš vagón. I když, on to vlastně ani není vagón, jako spíš jeden oddíl ve vagónu. Ale to není obyčejný oddíl, je to začarovaný oddíl (tak trochu ukradeno z filmu S tebou mě baví svět, stejně...

Zase v divadle

Čtvrtek, 14.4.2022: nadcházející víkend začínáme již ve čtvrtek odpoledne. Opět jdeme do divadla, ale tentokrát v Praze a do Studia dva, které je v paláci Fénix. A protože budeme v Praze spát, máme naplánované akce i na pátek. Jedeme se nejdříve ubytovat do Kněževsi,...