Čtvrtek – 0. den

img 20210826 181224

Letošní zahraniční dovolenou začínáme o den dřív, protože v den odletu bychom museli vstávat skoro jako do práce. No, to by ta dovolená začínala opravdu pěkně… Takže vstáváme na devátou, vajíčka, pohoda. Pak trochu administrativy: odbavit se, přihlásit se do systému ochrany zdraví, který se používá na Madeiře, a pak ještě do DROZda. Potom piánko balíme, já ještě odbíhám naprogramovat Pepovi zavírání slepic, protože mu nějaká mrcha sežrala kohouta Rudolfa. Zatím, co Ivana připravuje chobotnice k obědu, přenáším věci do auta. A je toho trapně málo o proti tomu, co jsme si balili na dovolený na Moravě. Kolem půl druhé zapřaháme koně a vyrážíme směr penzión V Maštali v Kněževsi. Tady se jdeme nejdřív podívat k RWY, jestli bude z čeho odletět. Jde se ubytovat, a já během několika málo minut usnu jako špalek. Ivana si po celou dobu hrdinně četla. Pak jde na procházku do vesnice, a přestože tu spíme už po x-té, procházíme ulicemi, které jsme nikdy neviděli. Na půl osmou mají přijet Kuba s Michalem, tak uvidíme, jestli tu do devíti budou 🙂 .
Tak kucí měli zpoždění jen čtvrt hodinky, takže byla luxusní večeře a pokec. Teď už odjeli, a my pěkně hodíme ouško. Zítřejší budík je naplánován na půl devátou…

Pondělí – 11. den

Poslední snídani si chceme užít na terase, ale téměř se nedá přiblížit k francouzským dveřím, jak to tam sálá. Ale jsme tvrďáci, a stěhujeme židle a stůl ven. A bylo to fakt maso! Nemyslím na talíři, ale to počasí. Ještě před snídaní začínáme balit, a je toho nějak...

Neděle – 10. den

Jen jsem ráno otevřel dveře od ložnice, viděl jsem ten masakr venku balkóně. ani jsme neotevírali dveře, a snídali jsme v obýváku za rohem, aby na nás nesvítilo slunce. Opět jsme se rozhodli pro cestu do hor, abychom dnešní den přežili. Máme naplánováno vyjet do výšky...

Sobota – 9. den

Ráno raníčko bylo parádní, bylo zataženo, a lehce pofukoval vítr. Vyrážíme na Miradouro da Portela, což je takový kopec s nádhernou vyhlídkou na město Porto da Cruz, kde se nachází námi již navštívená továrna na rumíček. Když se dostatečně vykoukáme do krajiny, jdeme...

Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..