Pátek – 8. den

img 20210903 190453

Ráno bylo parádní! Nádherný! Bylo zataženo! Bohužel jen do deseti. Potom jsme se cítili zase jako housky v toustovači 😥 . Vydáváme se na cestu do Funchalu, protože nám chybělo zhlédnutí rybího trhu. Opět parkujeme v budově krytého parkoviště a odtud se vydáváme na tržnici. Už z dálky je cítit, že dnes ty ryby stihneme. A stihli! Teď nezbývá nic jiného než napsat, že to bylo super a počkat, až budu hotové fotky nebo video. Prostě paráda. Ty tuňáci… Potom se přesouváme na druhý konec nábřeží, kde stojí Ronaldovo socha v nadživotní velikosti. Tedy, nevím jak byl ve skutečnosti vysokej, ale socha je o hlavu, maximálně o hlavu a půl vyšší než já. Prostě prcek 🙂 . Potom se jdeme ještě podívat do místního parku, který leží na přístavem. A jo, skoro jako naše zahrada. Pak už lezeme do auta(které jsme s buzolou pracně hledali v podzemních garážích)  a pokračujeme pár kilometrů za Funchal, kde se opět nachází lanovka, která ze 300 metrů na vodou klesá k mořské hladině, kde jsou, a tentokrát opravdu pořádně, obdělávaná políčka a plantáže. My jsme si vybrali cestu banánovou plantáží, a neudělali jsme chybu. Pomalu dojdeme až  k místní vyhlášené restauraci, která je ale narvaná až pod strop. Už u lanovky byla cedule, že je plno. Nám to ovšem nevadí a mezi zahradami se pomalu vracíme zpět ke stanici lanovky. Pomalu se blíží třetí hodina, a my se vydáváme zpět. Cestou kupujeme ještě lehký oběd, a pomalu brzdíme u baráku. Doma obědváme, a já pak odjíždím na západní stranu letiště udělat pár fotek. Před sednou vyzvedávám Ivanu a jedeme do bufíku pro večeři. No, a pak už Madeirská klasika 🙂 .

Pondělí – 11. den

Poslední snídani si chceme užít na terase, ale téměř se nedá přiblížit k francouzským dveřím, jak to tam sálá. Ale jsme tvrďáci, a stěhujeme židle a stůl ven. A bylo to fakt maso! Nemyslím na talíři, ale to počasí. Ještě před snídaní začínáme balit, a je toho nějak...

Neděle – 10. den

Jen jsem ráno otevřel dveře od ložnice, viděl jsem ten masakr venku balkóně. ani jsme neotevírali dveře, a snídali jsme v obýváku za rohem, aby na nás nesvítilo slunce. Opět jsme se rozhodli pro cestu do hor, abychom dnešní den přežili. Máme naplánováno vyjet do výšky...

Sobota – 9. den

Ráno raníčko bylo parádní, bylo zataženo, a lehce pofukoval vítr. Vyrážíme na Miradouro da Portela, což je takový kopec s nádhernou vyhlídkou na město Porto da Cruz, kde se nachází námi již navštívená továrna na rumíček. Když se dostatečně vykoukáme do krajiny, jdeme...

Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..