Rodina, kamarádi a štěně

6. 8. 2010

Jednoho dne (tedy, bylo přesně v den, kdy měla pohřeb teta Vlasta) dostala Ivana nápad, navštívit známé a příbuzné, se kterými jsme se již dlouho neviděli. Jako první to odnesli Vláča a Marta, ke kterým jsme se vypravili na jejich úžasnou chatu hned vedle řeky Ohře. Vláča upekl vynikající ryby, a povídalo a pilo se dlouho do noci. Bohužel docela lilo, tak že jsme nemohli sedět u ohně, ale i tak to bylo super.
Další týden jsme si to namířili ke Sváťovi a Jitce do Čestlic u Prahy. I tady to bylo perfektní, nepršelo a povídalo se hodně dlouho do noci. Ráno nás trochu zmátnul kostelní zvon, který tloukl o tři údery více, než bylo hodin. Po snídani jsme se rozloučili a vydali jsme se za Kubou na tábor pod přehradou Seč. Tam jsme naložili různé harampádí a jeli se najíst do Seče. Po obědě jsme jeli navštívit tetu Zdenu do sanatoria a podívat se kolem přehrady.
Odpoledne se pak přesouváme do Pardubic za kamarádkou Jitkou. Po ubytování se jdeme cournout městem, cestou domů se stavujeme na dvě, čtyři deci vína v jedné báječné kavárně. Večer nás doma Jitka překvapí svíčkovou. Tak jsme jí udělali radost a pěkně jsme jí všechnu snědli!!!
Následující týden máme dovolenou. V pondělí se snažím překonat sekačkama přerostlou trávu na zahradě a v úterý vyrážíme za Honzou do Prahy na parník. Abychom nejeli prázdný, narveme do auta ještě dvě postele i s matracema. S takto narvaným autem jedeme nejdříve na Vinohrady, kde postele vykládáme Kubovi v bytě, a pak se přesouváme k Rudolfínu, kde v podzemních garážích odkládáme auto a mažeme k Honzovi na parník, na vyhlídkovou jízdu Prahou. Cestou dostáváme občerstvení, bohužel leje, tak nemůžeme být na horní palubě. Honza mi alespoň vyjedná exkurzi u kapitána.
Bohužel se mi podařilo nějaké fotky vymazat, tak co zbylo, najdete TADY!

Po pětadvaceti letech

Je tomu téměř pětadvacet let, kdy k nám švagr přivedl do našeho panelákového bytu takového nenápadného chlapíka, prodejce vysavačů. Tenkrát nabízel pro nás neznámou, ale prý velmi kvalitní značku vysavače. Ani nás nemusel dlouho přesvědčovat, měli jsme velký byt a...

Něco se rýsuje 2

Něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje...

Severní Morava – fotky

Konečně se mi podařilo sestříhat video a vytřídit fotky z báječné dovolené na Severní Moravě. A až se mi podaří přemluvit 360-ti stupňovou kameru, aby vydala fotky co má v sobě, přidám sem ještě panoramatické fotografie. Fotky jsou TADY a video níže......