Severní Morava – neděle

img 20210711 181101

Neděle 11.7.2021
Je nedělka, a my po desáté vyrážíme opět na Moravu. A tentokrát na severní. Cesta do Brna je ovšem stejná jako posledně, ale o hodinu rychlejší. První zastávka je samozřejmě u Mekáče, protože bez zastávky tam, by nebyla žádná dovolená. Když v Pato zapínám navigaci, píše to dojezd v 15:01. No a my dorážíme do Zlína, pro pamětníky Gotwaldova, za pět minut tři, včetně přestávky. Zabydlíme se v penziónu jedeme hodit očko do areálu Baťova závodu. Je to od nás kousek. Je neděle, tak nikde ani noha, ale Baťův mrakodrap je kupodivu otevřený. Jedeme tedy do šestnáctého patra, kde je zpřístupněna vyhlídková terasa. Odtud je krásně vidět na celý výrobní areál, ale i na velkou část města. Také je odtud vidět, a teď jen pro zasvěcené, traťový bod ESETO, ležící nad Zlínem. Pak se vracíme domů do penzionu. Máme perfektně zařízený byteček, v šedesáti se už nám opravdu nechce spát na pěti metrech čtverečních, z čehož nejvíce zaberou moje flašky a Ivany čokolády. K bytu ještě přísluší krytý bazén, který není chlorovaný, ale je slaný. A není to špatné. Večer se jdeme jako kouknout po městě, ale ve skutečnosti pátráme po večeři. Protože jsme vyrazili pozdě, čeká nás už jen studená kuchyně, ale taky dobrý! Po večeři se vyvalíme na pergole u bazénu a užíváme si vodky a vína. Vlastně jsem chtěl napsat dovolený…

Severní Morava – fotky

Konečně se mi podařilo sestříhat video a vytřídit fotky z báječné dovolené na Severní Moravě. A až se mi podaří přemluvit 360-ti stupňovou kameru, aby vydala fotky co má v sobě, přidám sem ještě panoramatické fotografie. Fotky jsou TADY a video níže......

Severní Morava – neděle

Poslední snídaně Páně, a pelášíme domů. Nejdříve se před odjezdem stavujeme Novém Jičíně, kde jsme sice bydleli, ale v centru jsme vůbec nebyli. Uděláme kolečko kolem náměstí a Žerotínského zámku, a pak už usedáme do auta a míříme směr domov. V polovičce mezi Brnem a...

Severní Morava – sobota

Ráno jsem byl jak přetaženej pádlem, nebo spíš, jako když na mě spadnul raketoplán. A to jsem měl včera jen dvě sklenky vína. Nebo právě proto?  Zcela nečekaně jedeme opět k Ostravě. Nejdříve se stavujeme u dolu Gabriela, který skončil těžbu v devadesátých letech, ale...

Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..