Sobotní let

Zážitkový let

Shodou náhod jsem se v sobotu ocitnul na Ruzyňském letišti a na jeho oslavě 95. narozenin. Ano, v roce 1923 vzniklo letiště v Pražské Ruzyni. Na ploše bylo pro nás slavící přistaveno letadlo ATR72-500 pro šedesát lidí, pohodovej kapitán i první důstojník. Letěli jsme kolem “komína”, Křivoklát, Točník, Amerika, Karlštejn, Vltavská kaskáda, v nízké letové hladině 1000 metrů. Kapitán komentoval kompletně celý let, takže super zážitek, i když se občas povalovali mraky. A úplně nejlepší bylo (tedy až po tom, co jsme couvali s letadlem za použití reverzně nastavených vrtulí), když se kapitán po pětatřiceti minutách s námi rozloučil, a že jdeme na přistání. Během minuty se ozval znovu, že kvůli provozu na Ruzyni musíme ještě 15 až 20 minut být ve vzduchu. Prostě super!

Fotky jsou TADY a video níže!

Jedeme do Kadaně

Bylo to takové obyčejné sobotní ráno. Tedy až do té doby, než nám zavolal Pavel, že je v nemocnici v Kadani, a že tam bez objednání očkují proti covidu, a ať přijedeme taky, že tam není téměř žádná fronta, maximálně na hodinu. Chvilku nám trvalo, než jsme tu informaci...

Horní Hrad

Ani dnes nezůstáváme doma a vyrážíme směrem na město Ostrov. Tam ale nedojedeme, a za obcí Stráž uhýbáme z hlavní silnice. Jedeme asi kilometr a půl do kopce, kde odstavujeme na parkovišti auto. Dále pokračujeme pěšky až k samotné zřícenině hradu Horní Hrad, který je...

Dopoledne s Leontýnkou

Ani dnes nezůstáváme doma, a hned po snídani vyrážíme na ikonické místo neméně ikonického filmu. Jedeme na zříceninu hradu Krakovce, který si zahrál jako hrad Brtník ve filmu Ať žijí duchové. A za Leontýnkou! Také se tu natáčela pohádka Princ a Večernice. Hrad...