Středa 7. 6. 2017

Ráno normálka vstávám v devět, pod oknem hýká osel s nákladem dřeva na zádech. Dáme snídani, trochu té hygieny a vyrážíme do světa. Tedy do nedalekého města Amalfi. Z kopce dolů, doleva, doprava, doprava, doleva, autobus, couvej…. Jak nám říkal majitel baráku, zaparkujte v jeskyni. No jo, ale kde jí najít? Nikde žádnej pračlověk… projíždíme vesnici a najednou jí vidíme. Jenže je v protisměru, tak se musíme někde otočit. Asi po půl kilometru se otáčím na prasáka do protisměru. Přijíždíme před jeskyni, ale tam už stojí dvě auta a před nima řetěz, že je plno. Zapíchneme to za ně a čekáme. Asi po deseti minutách pikolík odstraňuje řetěz a parkujeme. Tedy já. Ivana musela vystoupit, protože stropy jsou slabé a nemuseli by její váhu vydržet. Vyhrabu se do čtvrtého patra, beru bágl a šupajdím ven. Jdeme podél silnice do města. Do krásného města. Všude sice moc lidí, jsem rád, že bydlíme v oblacích, ale to město je fakt hezký! Nejdříve jsme zamířili do baru na městské pláži, kde si dáváme „kapréze“ kafe a víno a vstřebáváme atmosféru. Pak vyrážíme do přístavu na lodičky. Ty jsou vždycky úžasné. Po přístavu jdeme na oběd. Já špagety s krevetama a Ivana pizzu. Pak jdeme hodit oko hlouběji do města. Stavujeme se v kostele, kupujeme mě zmrzlinu a pak nějaké suvenýry. Pomalu jdeme do jeskyně pro auto. Ivanu tam zase nepustili. Cestou domů se Stavujeme už tradičně u pappa Frančeska na víno a limončelo. Vedle v krámě nakoupíme něco na ráno a frčíme domů. Tady děláme hamburgery a čumíme na moře. A já sosám víno a slivku….

Konečně fotky z Furore

Tak skoro po měsíci, ale je to tady! Konečně jsem dal dohromady fotky z letošní dovolené. Naflákal jsem jich přes šestset, takže třídění a popis trval nějakou dobu. A pak jsem musel ještě dělat fotky a videa ze svatby. Ale dosti lamentování, fotky z dovči jsou TADY, a...

Neděle 11. 6. 2017

Úplně normální ráno, až na to, že je to poslední ráno ve Furore. Ani osel nehejká, kočka už to taky vzdala. Naposledy snídáme na terase, poslední pohledy do údolí na moře a jde se balit. Už si nikdy na dovolenou do Itálie nebudeme brát bundy a rifle! Tak máme...

Sobota 10. 6. 2017

Dnes jsme měli na výběr. Buď pojedeme na Vesuv nebo se budeme plácat na pláži. Nakonec vyhrála cesta autem do Amalfi a odtud lodí do Salerna 🙂 . Na Vesuvu jsme už byli a pláži by nás to celý den nebavilo. Takže odkládáme auto v jeskyni a jdeme koupit lístek na...