Úterý 6. 6. 2017

6. 6. 2017

Přečíst článek

Ráno, teda vlastně v noci jsem se vzbudil a čumákoval do tmy. Na věži kostela bimbali tři a já měl vyspáno. Chvilku jsem si četl a pak jsem dopisoval deník za pondělí. Pak jsem zavřel oka, a nebýt v devět telefonu, spal bych do oběda. Snídaně na terase, pak chvilka čtení a vyrážíme do Capo Di Conca. Dále pak do Furore a Praiano. Jestli jsem si včera myslel, že mám zamotaný ruce, dneska jsem je měl jako vánočku. Jedeš po silnici, kam se pohodlně vejdeš s autem, když míjíš auto v protisměru, tak to tak nějak vyjde, a když potkáš autobus, couváš tak daleko, než se tam vejdete oba. Odkládáme auto u krajnice a jdeme se podívat na starou věž, možná to dříve býval maják, možná obranná věž. Pak pokračujeme dolů k moři, až docházíme do zátoky Marina di Praia. Je tu pláž, asi pět restaurací a jezdí odtud lodě k Smaragdové jeskyni, Grotta dello Smeraldo. V jedné hospodě si dáváme těstoviny, já s krevetama, Ivana s rajčaty. Pak skáčeme na člun a jedeme do jeskyně. V jeskyni sedáme na lodičku a necháme se vozit. V jeskyni je pěkná krápníková jeskyně, která je s mořem spojená tunelem, přes který se do jeskyně rozlévá krásné modré světlo. Následuje cesta zpět a autem pokračujeme po Praianu. Když se u krajnice objevilo místo, opět odkládáme auto a jdeme na kávu do restaurace nad mořem. Z ní je krásný výhled na ostrov s kapry. Vlastně na ostrov Capri 🙂 . Po kávě jdeme ještě dál do města. Na silnici je hustej provoz, že se tam sotva vejdeme. Docházíme ke kostelu San Genaro. Po pokoukání se se obracíme zpět a jdeme k autu. Jedeme zpátky na barák. Cestou se stavujeme v marketu pro jídlo a hned vedle na dvojku vína a limoncello. A potom domů už je to jen kousek. Dáváme odpočinek na terase, pak večeři a pak zase odpočinek 🙂 . Už je tma jak v pytli, v dálce blafe pes, a zítra nás čeká Amalfi…
Jo, jen tak pro zajímavost, náš barák leží v nadmořské výšce 330 metrů…

Konečně fotky z Furore

Tak skoro po měsíci, ale je to tady! Konečně jsem dal dohromady fotky z letošní dovolené. Naflákal jsem jich přes šestset, takže třídění a popis trval nějakou dobu. A pak jsem musel ještě dělat fotky a videa ze svatby. Ale dosti lamentování, fotky z dovči jsou TADY, a...

Neděle 11. 6. 2017

Úplně normální ráno, až na to, že je to poslední ráno ve Furore. Ani osel nehejká, kočka už to taky vzdala. Naposledy snídáme na terase, poslední pohledy do údolí na moře a jde se balit. Už si nikdy na dovolenou do Itálie nebudeme brát bundy a rifle! Tak máme...

Sobota 10. 6. 2017

Dnes jsme měli na výběr. Buď pojedeme na Vesuv nebo se budeme plácat na pláži. Nakonec vyhrála cesta autem do Amalfi a odtud lodí do Salerna 🙂 . Na Vesuvu jsme už byli a pláži by nás to celý den nebavilo. Takže odkládáme auto v jeskyni a jdeme koupit lístek na...