Víkend v Praze

19. 11. 2017

Jiří Píša

Na státní svátek vyrážíme strávit v Praze víkend. Nabitý víkend. Takže pomalu a popořadě! V pátek kolem jedné odjíždíme z Pato směr Kněževes, kde máme zajištěný nocleh v penzionu V Maštali. Tohle ubytování má totiž strategické umístění. Je na okraji Prahy a pár metrů od letiště.

Jdeme se ubytovat, a pak vezu Ivanu na metro. V ruce kreditku, v obličeji odhodlání, že ten účet prostě provětrá. Já se vracím zpět do Kněževsi, a mažu hned na val u letiště. Je pěkná kosa, fouká a je docela mlha. Ale přesto pár fotek udělám…

Nějak po čtvrtý se pomalu vracím na pokoj. Pustím telku a fláknu sebou na postel. Jedním okem koukám na zprávy, druhým klimbám. Říkám si, že musím vyjet včas, když na ČT24 hlásí samé shromáždění a manifestace… Vyrážím chvilku po půl šesté, snad se tam do třičtvrtě na sedm nějak dostanu. Ne, že bych neznal cestu, ale cvičně si zapínám navigaci. Jedu na “kulaťák”, pak k Hradu a najednou frk a hodilo mě to do tunelu. Během šesti minut jsem v Holešovicích u ZOO a během dalších pěti pak na Výstavišti. No čuměl jsem jako blázen. Zaparkuju a jdu se kouknout k Pyramidě. No co, tak tu budu půl nebo třičtvrtě hodiny čekat, než přijede Ivana. Čumím do mobilu, když tu na mě někdo povykuje. Jo, nebyl to nikdo jiný, než hrabě Krolock. Tedy ještě v civilu a bez zubů. Chvilku plkáme, a běží se namaskovat a převléknout. Já si dávám dvojku červeného a chlebíček. A ještě jednou. A … a už je tu Ivana. Dáváme si věci do šatny a zjišťujeme, že jsem si zapomněl převlíknout tričko za košili 🙂 . No nic, budu za vesničana. Jdeme do hlediště. Máme sektor C, řadu sedm uprostřed. Takže opravdu VIP místa. Za námi vede chodník, kde se občas promenádují upíři. Jeden udělal na Ivanu “HU”, a málem se pos… 🙂 . No a já nenapsal, na co jsme vlastně vyrazili. Takže na muzikál Ples upírů! Byla to pecka a ještě k tomu luxusní obsazení. Maroš, to je jasný, a pak taky Natálka Grossová. Před ní jsem musel opravdu smeknout, a byl jsem rád, že jsem jí viděl a slyšel!!!

Po skončení se vracíme do penzionu opět tunelem, a opět cesta trvala pětadvacet minut. Otevírám si víno, Ivana knížku a nastává pohoda. Občas zaburácí letadlo, no paráda.

Ráno se po snídani (nešla sníst, palec nahoru) se pomalu balíme, odnášíme věci do auta a jdeme se ještě kouknout na letadla. Opět pár fotek a čeká nás cesta do centra. Parkovat budeme pod Národním divadlem, tak jupí a jedeme. Zaparkujeme a přes řeku jdeme do Malostranské besedy, kde má výstavu fotografií Jiří Píša. Kdo nezná, měl by svojí neznalost co nejrychleji napravit. Nádherné fotky Prahy a nádherná výstavní síň v podkroví. Pro prohlídce jdeme zpátky k divadlu a ještě kousek dál do Indické restaurace. Jídla hodně, Ivaně chutnalo, mě to nějak nesedlo. A místo jehněčího, bylo kuřecí. Nu což, stane se.

Pak si jdeme vyzvednout auto a vyrážíme směr Čestlice. Jitka se Sváťou nezklamali! Taháme z nich rozumy o ubytování v Pekingu, Ivana nasává koňak, ve mě se vaří vnitřnosti. Asi po dvou hodinách se vydáváme na cestu zpět. Cesta ubíhá v pohodě a jsem strašně rád, že jsme nemuseli v pátek večer po muzikálu jet do Pato.

Doma se jen otočím a běžím na narozeniny kamarádovi dcery. Osmnáctiny se musí prostě oslavit!!!

Fotky z vejletu jsou TADY a promo video z Plesu upírů níže!

Tentokrát Teplice

To mi takhle ve čtvrtek (9. června 2022) píše jeden držitel Thálie, jestli jdeme večer do Teplic na koncert, na kterém zpívá. Nějak jsem tento termín přehlédl a přiznám se, že se mi zrovna moc nechtělo. Přeposílám tuto informaci manažerce, která během chvilky odpoví,...

Jdi za štěstím

Ve středu (25. 5. 2022) jsme opět vyrazili do Prahy za kulturou. A tentokrát do divadla Broadway na koncert Mariana Vojtka a Bohuše Matuše. Klucí zpívali písničky Karla Gotta, a byla to opravdu pecka! Musel jsem uznat, že víc se Gottovi přiblížil Bohuš Matuš. Maroš to...

Změníme adresu!

Tak jo, už po několikáté jsme v krátké době v Praze (neděle, 8. května 2022). A tentokráte jedeme do Karlína. Do Fóra Karlín. Parkujeme na Florenci, a těch pár metrů jdeme pěšky. Vstupenky máme VIP, a tak v klidu míjíme frontu, která začíná cca 200 metrů od vchodu. Až...