Výlet do hrnčířské dílnyJe sobota, lehce po obědě a my nasedáme do auta a vyrážíme na malou dovolenou. Nejdříve vyrážíme do obce Vyžlovka, kde máme zajištěn nocleh. Cestou se ještě stavujeme v Jevanech, kde si dáváme malou turistickou trasu kolem místních rybníků. Trasa končí opět v Jevanech. Vesnicí se vracíme k autu. Mají tu hezké domky i obrovské paláce.
Sedáme do auta, a pokračujeme dál do Vyžlovky. Nejdříve se jdeme najíst, pak se couráme vesničkou a nakonec míříme do hotelu. Padáme do pelechu a spíme.
Ráno dáváme lehkou snídani a vyrážíme do Kostelce nad Černými lesy. Tam vysazuji Ivanu v hrnčířské dílně (dárek k narozeninám), dám si ještě malou kávičku a vyrážím za místní kulturou. Nejdříve jsem chtěl zůstat v Kostelci, ale byly tam blbě značené trasy, tak se přesouvám do Kouřimi. Nejdříve zalézám do muzea lidových staveb. Hezké chaloupky, málo lidí, hezká hospoda. Pak pokračuji do centra Kouřimi. Kupuji si lístek na prohlídku kostela, podzemí a zvonice. Dobrý, dobrý, dobrý!
Po prohlídce centra se vydávám naučnou stezkou kolem města. Je strašnej pařák, schyluje se k bouřce. Po vycházce následuje cesta pro Ivanu do dílny. Loučíme se a tradá do Čestlic za Sváťou a Jitkou. Chvilku pokecáme, svačinka a jedeme domů. No vlastně, těsně před odjezdem vytáhla Jitka ještě album ze svatby. Odjezd se opožčuje o půl hoďky, ale i tak byla cesta domů v pohodě.

Fotky z výletu jsou TADY a dole je malé video z dílny.