Výměna střešáků

Výměna oken

Letos jsme se konečně rozhoupali k výměně střešních oken. Začalo to opravou úžlabím střechy, kterým nám zatejkalo do baráku několik let. Ale posledních pár slejváků náš přesvědčilo, že se to opravit musí. A když byl pokrejvač na střeše, tak se ptá jestli víme, že máme úplně shnilá střešní okna. Jasně že to víme… Už několik let nejdou zavírat, netěsní, no prosně děs, běs! Krátce jsme se zamysleli a jdeme do to. Ve čtvrtek dohodnuto, v pátek jsou okna v garáži a v pondělí jsou zabudovaný. Prostě rychlovka. Zároveň kupujeme sluneční clony a zatemňovací rolety do každého okna.

A ještě pro úplnost. Koupili jsme bezúdržbová okna od firmy Velux. Mají horní ovládání, zabudovanou ventilaci, filtr proti prachu a hmyzu, speciální těsnění a jsou v bezúdržbovém provedení.

No co, do toho Říma poletíme v první třídě příští podzim, to vydržím :mrgreen: .

A fotky z výměny jsou TADY.

Morava

3. 6. 2021 - čtvrtek Tramtadáááááá, fanfáry ohlašují po hodně dlouhé době odjezd na dovolenou. Tentokrát vyrážíme na Jižní Moravu do obce Velké Bílovice, do sklípku a hotelu Stanislav Mádl. Tento pobyt jsem dostal od slečen z katastru k šedesátinám. Poukaz byl...

Jedeme do Kadaně

Bylo to takové obyčejné sobotní ráno. Tedy až do té doby, než nám zavolal Pavel, že je v nemocnici v Kadani, a že tam bez objednání očkují proti covidu, a ať přijedeme taky, že tam není téměř žádná fronta, maximálně na hodinu. Chvilku nám trvalo, než jsme tu informaci...

Horní Hrad

Ani dnes nezůstáváme doma a vyrážíme směrem na město Ostrov. Tam ale nedojedeme, a za obcí Stráž uhýbáme z hlavní silnice. Jedeme asi kilometr a půl do kopce, kde odstavujeme na parkovišti auto. Dále pokračujeme pěšky až k samotné zřícenině hradu Horní Hrad, který je...