Málem jsem na ten článek zapomněl… Ivana dostala od Kuby k narozeninám wellness v Pražském hotelu Amaryllis, takže jsme v pátek 23. března sbalili kufřík a batoh, a vydali jsme se do Hlavního města. No a přeci tam nebudeme jen jeden den, že jo? Tak nám Kuba zajistil i ubytování. Na letišti, v hotelu Marriott Courtyard. Auto necháváme na oblíbeném GoParkingu a k hotelu nás doveze limuzína. V hotelu dostáváme stříbrné karty hostů a jdeme se ubytovat. No, paráda!!! Jen tu odhodíme kufr a batoh a jedeme do města. Emhádéčkem! Já jel po X letech červeným autobusem 🙂 . Ale pozor, za necelou půlhodinu jsme byli na Václaváku!!! Tak to tedy palec nahoru! Při hledání hotelu s wellness jsme trochu zabloudili, tak přicházíme asi o deset minut později. Máme pro sebe celé zařízení wellnessu, včetně občerstvení v podobě krevetových špízů a šampíčka! Takže tedy: odpočívárnu, sprchy, parní saunu, suchou saunu, a vířivku velkou jak rybník v Pato. Bylo to parádní rozmazlování… Potom se přesouváme do Obecního domu, do Plzeňské restaurace, kde hraje kapela Švejk music, která hrála u nás na zabijačce. Pokecáme, pozpíváme, pojíme. A pak cesta zpátky na hotel. A zase MHD a půl hodiny. Otevírám láhev vína a Ivana čokoládu.

Druhý den přejdeme ulici a jdeme se kouknout na terasu na letadla. Potom balíme a necháme se odvézt pro auto. Jedeme znovu do Prahy, tentokrát fotit čtvrť, které se říká Nový svět. Moc pěkné, určitě to stojí za shlédnutí! A pak už nás čeká cesta domů.

Jo, a ještě něco. Protože už za pár dní odlétáme na dovolenou a potřebovali jsme vyzkoušet kameru, natočili jsme z pobytu v Praze vlog. Jak říkají puberťáci, aby byli cool. A k shlédnutí je hned pod odkazem na fotky, které najdete TADY.