Wellness v Praze

7. 4. 2018

Švejk music

Málem jsem na ten článek zapomněl… Ivana dostala od Kuby k narozeninám wellness v Pražském hotelu Amaryllis, takže jsme v pátek 23. března sbalili kufřík a batoh, a vydali jsme se do Hlavního města. No a přeci tam nebudeme jen jeden den, že jo? Tak nám Kuba zajistil i ubytování. Na letišti, v hotelu Marriott Courtyard. Auto necháváme na oblíbeném GoParkingu a k hotelu nás doveze limuzína. V hotelu dostáváme stříbrné karty hostů a jdeme se ubytovat. No, paráda!!! Jen tu odhodíme kufr a batoh a jedeme do města. Emhádéčkem! Já jel po X letech červeným autobusem 🙂 . Ale pozor, za necelou půlhodinu jsme byli na Václaváku!!! Tak to tedy palec nahoru! Při hledání hotelu s wellness jsme trochu zabloudili, tak přicházíme asi o deset minut později. Máme pro sebe celé zařízení wellnessu, včetně občerstvení v podobě krevetových špízů a šampíčka! Takže tedy: odpočívárnu, sprchy, parní saunu, suchou saunu, a vířivku velkou jak rybník v Pato. Bylo to parádní rozmazlování… Potom se přesouváme do Obecního domu, do Plzeňské restaurace, kde hraje kapela Švejk music, která hrála u nás na zabijačce. Pokecáme, pozpíváme, pojíme. A pak cesta zpátky na hotel. A zase MHD a půl hodiny. Otevírám láhev vína a Ivana čokoládu.

Druhý den přejdeme ulici a jdeme se kouknout na terasu na letadla. Potom balíme a necháme se odvézt pro auto. Jedeme znovu do Prahy, tentokrát fotit čtvrť, které se říká Nový svět. Moc pěkné, určitě to stojí za shlédnutí! A pak už nás čeká cesta domů.

Jo, a ještě něco. Protože už za pár dní odlétáme na dovolenou a potřebovali jsme vyzkoušet kameru, natočili jsme z pobytu v Praze vlog. Jak říkají puberťáci, aby byli cool. A k shlédnutí je hned pod odkazem na fotky, které najdete TADY.

Po pětadvaceti letech

Je tomu téměř pětadvacet let, kdy k nám švagr přivedl do našeho panelákového bytu takového nenápadného chlapíka, prodejce vysavačů. Tenkrát nabízel pro nás neznámou, ale prý velmi kvalitní značku vysavače. Ani nás nemusel dlouho přesvědčovat, měli jsme velký byt a...

Něco se rýsuje 2

Něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje 2, něco se rýsuje...

Severní Morava – fotky

Konečně se mi podařilo sestříhat video a vytřídit fotky z báječné dovolené na Severní Moravě. A až se mi podaří přemluvit 360-ti stupňovou kameru, aby vydala fotky co má v sobě, přidám sem ještě panoramatické fotografie. Fotky jsou TADY a video níže......