Směr Praha

9. 4. 2023

salonek

8. dubna 2023
Dopoledne vyrážíme nečekaně opět do Prahy, tentokrát na vycházku s Prahou neznámou po nádražních VIP saloncích. Chtěli jsme zaparkovat v garážích u Státní opery, ale takový nápad mělo víc lidí. Tak chvilku kroužíme kolem, a nakonec se nám podařilo zaparkovat přímo v garážích Hlavního nádraží. Odtud se jdeme nejdříve najíst, a po jídle pak už rovnou na první perón Hlavního nádraží, kde máme sraz s průvodcem, a kde také začíná prohlídka VIP salónku, který sloužil, a slouží pro státní návštěvy, které přijeli a přijedou do Prahy vlakem. Po vstupu do salónku jsme nebyli jediní, komu spadla brada. Než písmena, podívejte se raději na přiložené fotografie. Od průvodce se dozvídáme podrobnosti o vzniku budovy nádraží. Po prohlédnutí a načerpání informací se přesouváme na Masarykovo nádraží, kde je podobný salónek, ale hned na první pohled je vidět, že tento salonek byl zařízen o hodně střízlivěji. Dvě a půl hodiny utekly jako voda, a my se vracíme zpátky na Hlavák, abychom si vyzvedli automobil, a vydali se do Maštale. Cestou zpět měla Ivana tak smutný oči, že jsme museli cestou zastavit na hodinku v POPu. No a pak směřujeme do Kněževsi. Při vstupu do restaurace penzionu nás vítal majitel se slovy: dobrý den pane Řeháku, všechno máte připravené… Doma je doma ?. Dáme kafčo a Volbu sládků, a jdeme si odpočinout na pokoj. Z něj se pak vracíme na do restaurace na večeři, a několik pivsonů. No a pak už odpočinek a dobrou noc…

9. dubna 2023
Ráno klasika, a pak odjez do Modřan k Michalovo rodičům na kávu a pokec, a od nich pak do Cholupic, kde mají ustájené dva koňaky. Ne, dva koně. Jsou to fakt krasavci. Z Cholupic se přesouváme do čtvrti Libuš, kde je tržnice SAPA, a kam my jdeme na polévku pho bo. Luxusní, nedá se srovnat s tím, co vyrábění Vietnamci v Tesco. No, a pak už nás čeká zlatý hřeb tohoto výletu. Jedeme ke klukům do Zličína podívat se na jejich novou pergolu. A už po druhé za tento víkend nám spadla sanice! Opravdu luxu, nádhera a čistá práce! Nu, ať slouží. A pak už nás čeká jen cesta domů, do Podolí, do lékárny… No, domů do Pato, a o Podolí zase příště…

A fotky jsou TADY.

Aby bylo jasno

Říkala Ivana: pojedeme v neděli na "Aby bylo jasno". Říkal jsem si jupí, občas na ten pořad od Jany Bobošíkové koukám, ale nevěděl jsem, že jsou u natáčení lidi. No ale, všechno špatně. Co špatně, úplně jinak. To "Aby bylo jasno" bylo správně, ale nebyl to pořad Jany...

Dvakrát do Prahy

Tento týden se opravdu vyvedl. V pondělí (3. 6.) vyrážíme na Žofín na koncert s názvem Králové muzikálu. Ivana radostí skákala, že sedíme opět v první řadě přímo proti mikrofonům. Ona totiž strašně zbožňuje, když Marian oznamuje publiku, že jsme dorazili na koncert...

Vaňovský vodopád

Jednou nám dala známá takovej slušnej tip na výlet. Jenže, několik týdnů bylo hnusně, a tak to vyšlo až dnes. Náš cíl se jmenoval Vaňovský vodopád. Nechtělo se nám hned ze začátku šlapat do kopce, a tak jsme na šli od lesa. Vlastně od Podlešína, kde jsme nechali auto,...