Pátek – 7. den

22. 3. 2024

Drak

Dnešní den byl vyhlášen dnem “L”. Nebo také dnem “F”. Každopádně výsledek je stejný. Buď den Lenošení, nebo den Flákání. Takže dopoledne se válíme na pláži, po obědě u bazénu na střeše. Potom na pokoji pod klimačkou, a večer se jedeme podívat do zábavního parku. Ne, nejedeme na létající kačery, ale jedeme se podívat a vyzkoušet Sluneční kolo, což je převlečené Ruské kolo, stopatnáct metrů vysoké. Jedno kolo trvá patnáct minut, ale Ivaně se to zdálo jako hodina. Pak už jedeme zpět k hotelu, a jdeme na rozlučkové krevety. Pak tak trochu balíme. Zítra nás čeká přesun na Tchaj-wan, a večer pak do Prahy.

Fotky ZDE!

Sobota – 8. den

Dneska jsme vstávali tak brzo, že jsme z toho byli překvapený nejen my, ale hlavně i obsluha v restauraci, kam jsme dorazili ve čtvrt na osm. Po jídle dobalujeme, a před osmou už jsme v hale hotelu, kde čekáme na taxík. Ten přijíždí přesně v osm, a asi po dvaceti...

Čtvrtek – 6. den

Po snídaňovém odpočinku vyrážíme do města Hoi An. Cestou míjíme rýžová pole a také vodní buvoly. Cestou se stačila změnit teplota o osm stupňů nahoru, a město bylo rozpálené, jako gril na stejk. A těch lidí... Město je prezentováno jako historické, tak jsem si...

Středa – 5. den

No, tak jak dneska začít, aby to nebylo stejné jako předchozí dny? Nic mě nenapadá, takže budíček, snídaně, taxík a cesta do Mramorových hor. Dneska je pod mrakem, takže nehrozí utopení ve vlastním potu. To jsme si mysleli, než jsme dojeli na místo. Po třiceti...