Pondělí – 3. den

18. 3. 2024

Pagody

Dneska ráno, přesně dle domluvy, přijíždí taxík, a jedeme pár kilometrů od hotelu podívat se na Lady Budha. Opravdu to byl kousek, a kousek do kopce. Ovšem jít těch pár kiláků pěšky a do kopce v tom vedru bychom asi nedali. Vylezeme z tága, a venku je pec 🙁 . Je tam docela dost lidí, ale socha je nádherná, bonsajový park také luxusní a pagoda jakbysmet. Budha, ta Budha, je vysoká 63 metrů, a průměr lotosu je 35 metrů. Z místa je krásně vidět město, a hlavně na záliv, včetně ostrovu Son Tra. V dálce jsou též vidět Mramorové hory. Po asi hodině a půl se ploužíme k autu. Potí se nám i brejle a boty. Po příjezdu na hotel mažeme rovnou na střechu do bazénu. Tam vydržíme asi do třech, pak se přemísťujeme do pokoje, který už je vychlazen na pětadvacet stupňů. Asi po hodině jsme už schopný i chodit, tak si děláme kafe, a jdeme se vyvalit na balkón, odkud sledujeme rybáře a lidi na pláži. Ven se odvážíme až před pátou. Podíváme se na úlovky vytažené z moře a jdeme necelé čtyři kilometry po pláži mezi lid. Než uděláme otočku na hotel, stavujeme se v baru na mojito. To bylo dobrý, ale těch čtyřicet reproduktorů kolem už ne! A tak to vypijeme a vyrážíme k hotelu. Cestou se samzřejmě stavíme na večeři a ve večerce. Stejně jako u nás v Česku, i tady mají večerky Vietnamci 🙂 🙂 🙂 . A pak už hotel, a večer strávený jako vždycky!

Fotky TADY.

Sobota – 8. den

Dneska jsme vstávali tak brzo, že jsme z toho byli překvapený nejen my, ale hlavně i obsluha v restauraci, kam jsme dorazili ve čtvrt na osm. Po jídle dobalujeme, a před osmou už jsme v hale hotelu, kde čekáme na taxík. Ten přijíždí přesně v osm, a asi po dvaceti...

Pátek – 7. den

Dnešní den byl vyhlášen dnem "L". Nebo také dnem "F". Každopádně výsledek je stejný. Buď den Lenošení, nebo den Flákání. Takže dopoledne se válíme na pláži, po obědě u bazénu na střeše. Potom na pokoji pod klimačkou, a večer se jedeme podívat do zábavního parku. Ne,...

Čtvrtek – 6. den

Po snídaňovém odpočinku vyrážíme do města Hoi An. Cestou míjíme rýžová pole a také vodní buvoly. Cestou se stačila změnit teplota o osm stupňů nahoru, a město bylo rozpálené, jako gril na stejk. A těch lidí... Město je prezentováno jako historické, tak jsem si...