Sobota – 1. den

16. 3. 2024

Krevety

Let, dáli se tomu tak říkat, z Hanoje do Da Nangu trvá hodinu a čtvrt, takže žádné jídlo, jen voda. Taxikář, co na nás tady čeká nás kontaktoval již včera, a dneska poslal fotku cedule, s kterou nás bude čekat 🙂 . Jdeme si pro kufr, a hned k východu, kde už chlapec čekal. I s tou cedulí… Sedáme do auta, a během asi dvaceti minut jsme u hotelu. Tentokrát ne v centru města, ale na pobřeží u pláže. Bydlíme v sedmém patře s balkónem na moře, a na pláž vidíme i z bočního okna. Ubytujeme se, jdeme se podívat na střechu na bazén, a jdeme se kouknout po něčem k jídlu. Na recepci dáváme ještě tiskovku, abychom zjistili, kdy drak na mostě chrlí oheň, a jak se tam nejlépe dostaneme. Pak se vydáváme podél pláže kouknout po něčem k snědku. A to byla náhoda, že narážíme na hospodu, kde dělají mořské potvory. Po hodně dobrém jídle se vracíme na hotel. Na osmou přijíždí taxík, a jedeme se podívat na dračí most. Cesta trvala asi deset minut. Na místě už bylo bambilión lidí, ale místo jsme našli dobrý. Ještě před začátkem sehnala Ivana víno a vodku 🙂 . No, a bylo to hodně zajímavé. Drak nejdříve měnil barvy, a posléze začal chrlit oheň a později pak vodu. Dost dobrý! Po skončení produkce se jdeme ještě projít po po nábřeží, a pak už píšu taxikáři, že pro nás může přijet. Cestou na hotel opět kecáme stylem “mobil to mobil”. A pak již následuje cesta na hotel a s vodkou na balkón 🙂 .

Fotky z druhé půlky dne jsou TADY.

Sobota – 8. den

Dneska jsme vstávali tak brzo, že jsme z toho byli překvapený nejen my, ale hlavně i obsluha v restauraci, kam jsme dorazili ve čtvrt na osm. Po jídle dobalujeme, a před osmou už jsme v hale hotelu, kde čekáme na taxík. Ten přijíždí přesně v osm, a asi po dvaceti...

Pátek – 7. den

Dnešní den byl vyhlášen dnem "L". Nebo také dnem "F". Každopádně výsledek je stejný. Buď den Lenošení, nebo den Flákání. Takže dopoledne se válíme na pláži, po obědě u bazénu na střeše. Potom na pokoji pod klimačkou, a večer se jedeme podívat do zábavního parku. Ne,...

Čtvrtek – 6. den

Po snídaňovém odpočinku vyrážíme do města Hoi An. Cestou míjíme rýžová pole a také vodní buvoly. Cestou se stačila změnit teplota o osm stupňů nahoru, a město bylo rozpálené, jako gril na stejk. A těch lidí... Město je prezentováno jako historické, tak jsem si...