Úterý – 4. den

19. 3. 2024

Zlatý most

Klika cvakla, dveře letí, taxík stojí před hotelem. Nasedáme a jedeme asi hoďku do hor. Tam nás vysadí, a my pokračujeme dál autobusem, s kterým jedeme asi pět minut mezi parkovištěm a nástupní stanicí pěti lanovek. Mají to dobře zorganizované, autobusy jezdí každé dvě minuty. Než se dostaneme k nástupní stanici, musíme ještě zdolat šestnáct jezdících schodů. Ale lepší než to šlapat po schodech. Jedeme lanovkou, která má dle tištěného průvodce a reklamních tabulí “wow efekt”. A měla! Její délka je kolem šesti kilometrů, a je tedy nejdelší na světě. Hlavně ale nekopíruje terén jako sousední lanovky, ale údolí přelétává z vrcholu na vrchol. No, a kam to vlastně jedeme. Naším cílem je Golden bridge, který je součástí Ba Na Hills. Celý komplex patří developerské společnosti Sun Group. Nebudu tu rozepisovat něco, co je perfektně popsáno TADY. Ač jsme se nikde nezdržovali, projít celou atrakci nám trvalo čtyři hodiny! Ale jak už jsem psal, nám šlo hlavně o ten most, viz fotky. Cestou zpět si koupíme pozdní oběd do ruky a jedeme dolů, do údolí. Tam už je připravené auto. Jo, když jsme jeli nahoru, šofér nám koupil do auta i pití. Ač jsem si myslel, že jsme celý den projezdili autem a lanovkou, i přes to jsme i s cestou na večeři nachodili třináct tisíc kroků. Dneska jsme si dali trochu jinak zapečené ústřice, a kraby. Ty jsme si nechali ale obrat, či rozlousknout, nebo jak se tomu říká 🙂 . Oboje bylo vynikající! A pak už hotel…

Fotky jako vždy jsou TADY.

Sobota – 8. den

Dneska jsme vstávali tak brzo, že jsme z toho byli překvapený nejen my, ale hlavně i obsluha v restauraci, kam jsme dorazili ve čtvrt na osm. Po jídle dobalujeme, a před osmou už jsme v hale hotelu, kde čekáme na taxík. Ten přijíždí přesně v osm, a asi po dvaceti...

Pátek – 7. den

Dnešní den byl vyhlášen dnem "L". Nebo také dnem "F". Každopádně výsledek je stejný. Buď den Lenošení, nebo den Flákání. Takže dopoledne se válíme na pláži, po obědě u bazénu na střeše. Potom na pokoji pod klimačkou, a večer se jedeme podívat do zábavního parku. Ne,...

Čtvrtek – 6. den

Po snídaňovém odpočinku vyrážíme do města Hoi An. Cestou míjíme rýžová pole a také vodní buvoly. Cestou se stačila změnit teplota o osm stupňů nahoru, a město bylo rozpálené, jako gril na stejk. A těch lidí... Město je prezentováno jako historické, tak jsem si...