Neděle – 1. den

10. 3. 2024

IMG 20240310 112321 copy 4624x2080

Úplně obyčejná neděle. Akorát nevstáváme v devět, ale v sedm. Snídaně, kufr do auta a tradá na Goparking. Už od loňského května máme zakoupené letenky a ubytování ve Vietnamu. Nejdříve v Hanoji, pak v Da Nangu. Z Pato vyrážíme ve třičtvrtě na osm, na goučku jsme něco po půl devátý. Sotva zastavíme, už je za námi auto, překládáme kufr, kousek popojedeme, a nabíráme další rodinu. Šofér nás poprosil, jestli si můžeme sednout k němu dopředu, že paní má vajíčka. No, přišlo mi to divný, ale přelezli jsme. Nakonec se ukázalo, že paní neměla vajíčka, ale vajíčko, a v něm mimino… Když jsme přišli na terminál, akorát otevřeli odbavení, nikde nikdo, tak jsme se hned zbavili kufru, a pokračovali na pasový. Odbavení probíhá bez obsluhy, takže vlastně jen procházíme. Jdeme sebou fláknout do salónku. Snídáme, pak becherovka a vodka, pak zase vodka a kafe. Pak pokračujeme k bezpečnostní kontrole. Tam fronta jako prase, takže používáme stejný a osvědčený trik jako v Bari. Při průchodu rámem troubím. Tak dobrá, vyndám z kapsy i peněženku. Pak už boarding, vystrkání od gejtu a frčíme. Už jsme měli malou sváču, a krapet vína, a teď, ve třičtvrtě na jednu Patokryjského času vezou oběd. Opustili jsme pevninu a nalétáme nad Černé moře. Jdeme jíst, večer to dopíšu…

Ještě doplním: do Taipei letíme se společností China Airlines Airbusem A350, a sedadla máme v 64. řadě A, B. Cesta byla úplně v pohodě. Jídlo, pití, spánek, YouTube a pořád dokola. Dalo se spát s buď s nataženejma nohama, nebo je mít nahoře na kufru. Přistání ok, před půl šestou jejich času. Probíháme bezpečnostní kontrolou, a už sedíme před gejtem. Nástup směr Hanoj začíná ve třičtvrtě na osm.

Fotky jsou TADY.

Sobota – 7. den

Vstávačka jako vždycky, a lehce po deváté jdeme na poslední snídani v Hanoji. Normálně se nacpu jako vždycky, pak zpět na pokoj a hoooodně pomalu balíme. Tágo máme objednané na jedenáctou, tak uvidíme. Chvilku před jedenáctou jdeme na recepci. Slečna se nás ještě ptá,...

Pátek – 6. den

No tak jo, je zase ráno, a kdyby mě Ivana nevzbudila, spím do oběda! Dáváme snídani a plán je jasný. Chytneme me si rikšu a pojedeme kousek dál od nás na pagodu Tran Quock, která se nachází na ostrově východně od Západního jezera. Architektura pagody má harmonickou...

Čtvrtek – 5. den

Tak vstáváme v sedm!!!!!!! Máme totiž ve třičtvrtě na osm sraz s průvodkyní, a vyrážíme do zátoky Halong. Autobus přijel až v půl devátý, ale v tohle provozu, co je tady v centru se není čemu divit. Ještě uděláme dvě nebo tři zastávky po městě, a pak už frčíme směr...